Det kommer en vår

Gud vilket härligt väder det har varit idag, så har man ju så klart jobbat men inte så länge bara till 5 men ändå hade hellre vart ute hela dagen hehe!
Dagen på jobbet har vart hektiskt, inte mkt kunder men packat upp kläder idag igen å gjort i ordning inför annonsen som ska börja imorn å inventerat å sånt men skönt att ha de gjort nu när helgen kommer som jag tror blir ganska mkt att göra, påsk snart å norskarna är helt galna då.

Det kommer en vår och allt börjar om på nytt igen.
När solens strålar värmer mej, blad och grönska öppnar sig,
Det kommer en vår
När du här är och isen smält
Kan känslorna få liv igen? blickar möts med leenden.

Ja som sagt nu är våren på väg igen, skönt. Snart kunna starta grillarna å bara sitta å umgås med vänner på balkongen å ta en öl å bara tjöta.
Men tycker inte riktigt om våren heller, lr sen våren om man säger för då kommer alla minnen tillbaka från då de blev du och jag. (Jag vet att jag pratar om detta mkt men fan måste få de ur mej). När vi var ute vid havet dom få dagarna som jag var ledig och bara sola å bada hela dagen, sen på kvällen gick en runda hälsa på vänner å andra folk, sen hem kolla på en film å bara slappa å mysa eller när jag kom hem till dej efter jobbet å du hade hyrt film, fixat lite käk å åter igen bara få mysa, ligga i dina armar, känna mej trygg, känna dina andetag. Pussarna å kramarna lever kvar i mej än. Ensam på nätterna kan jag längta än, men vet inte hur jag ska hantera detta för du var de bästa som hänt mej då och jag var så lycklig. Ibland kan jag krama kudden och tänka att de är du som jag ligger och håller om.

Du var de bästa som hade hänt för mej och jag hoppas du inte tror nått annat heller.
Jag kommer aldrig glömma allt som du sa till mej.
Det allra bästa som hänt i mitt liv var du!

Vi prata lite idag, du var uppe på jobbet. Och när jag sen skulle åke hem så stod du ute vid min bil när jag kom dit. Jag visste inte vad du gjorde där men när jag såg dej så tänkte jag att jag vill bara gå fram till dej å krama dej och tydligen tänkte du samma för vi sa ingenting utan gick bara fram till varandra. Så där stod jag i dina armar och tryggheten fanns där igen, tårarna börja komma igen och jag vet inte varför är de för att de gör ont? för att jag fortfarande är så sårad efter de som du gjorde mot mej? eller är de tårar av glädje? Glädje av att jag får va i dina armar igen som jag aldrig trodde att jag skulle få vara igen? Jag vet ingenting. Vi stod å prata en stund sen. Du säger att du saknar mej och jag säger detsamma, men sen säger du att vi inte kan vara tillsammans eller att vi inte kommer att ses på ett tag för att du ska åka iväg om 1 vecka, men du vill inte säga vart du ska åka bara att jag inte behöver oroa mej. Men hur fan ska jag inte kunna oroa mej när jag inte vet vart du ska eller vad du ska göra? Du sa att du vill att vi ska träffas så mkt som möjlig nu, men jag vet inte om jag klarar av de för att sen veta att du ska åka iväg men vet inte vart du ska åka. Du sa att du ville ses på fredag, men då kan jag inte för jag ska tillbringa hela dagen med min älskade systerson å de vill jag inte byta bort mot någon annan!!! Men vi får se hur allt blir.
Det känns att även om jag älskar dej så klarar jag mej ändå på något sätt men ändå inte, har ju klarat mej hitills ganska bra. Men men jag har mina frågor och med tiden så hittar jag nog mina svar på dom oxå.

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig blogg:D

2009-04-02 @ 00:14:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Adela

vår vår vår vår!!

2009-04-02 @ 09:33:59
URL: http://adela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0