Du gör mej så jävla förbannad!

Kan någon förklara för mej hur man funkar som farsa om man väljer att supa ist för att träffa sin barn den dan dom bestämt att dom skulle komma in å hälsa på?

Det var nämligen så här att jag skulle ju som sagt åka med lillbrorsan in till Uddevalla igår å hälsa på farmor å våran så kallade far. A så jag skulle möta brorsan på rasta i tanum runt 17.30 för att jag jobbade till kl 17. Så när jag satt mej i bilen och ringde då brorsan för att säga att jag åkte från jobbet då säger han att pappa tkt att de skulle bli försent om vi kom in runt 7 på kvällen, men va fan jag har ibland åkt in kl 10 på kvällen å då har de fanimej inte vart sent att komma å hälsa på. Jag hörde lite på brorsan röst att han var besviken å de förstår jag honom för han har ju inte sett pappa på jättelänge heller lixom å han vill ju visa upp bilen som han köpt osv. Så jag ringde in till pappa och fråga hur fan han kan tycka att de är sent om vi kommer runt 7? för jag började ju inte jobba förrän 2 idag å niklas var ju ledig oxå så för våran del var de ju ingen fara, men gissa vad fanskapet säger till mej? Nej men jag hade tänkt att supa ikväll och de gillar ju inte du så då är de lika bra att ni kommer en annan dag. Så jag blev så förbannad så jag lade bara på luren i örat på honom.
Hur fan kan man säga så? Då är man inte helt klar, men de är han ju fan inte heller. Jag menar han har inte sett min bror på över 1 månad å när han då vill åka in så väljer han den förbannade spriten före ååhh va är du för farsa lixom? Du gör mej så jävla förbannad så du anar inte!!!!

Annars så har dagen varit helt ok. Först så var jag på sjukhuset kl 11 sen så träffade jag en kompis som jag inte sett på ett halvår typ pga att hon vart i Tyskland å pluggat så vi gick kaffe kompaniet å fikade innan jag åkte upp till jobbet. Varit seg dag på jobbet, nästan inga folk överhuvudtaget, men men imorn ska jag bara jobba till 4 sen ska jag hem å tvätta å städa, känner att de behövs nu..hehe...

Men nu ska jag slänga mej i soffan å kolla på tv lite:)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0