Förkyld

Japp där kom den "vår"förkylningen som jag bara gick och anade snart skulle bryta ut. Blir alltid förkyld när de börja komma lite värme, klassiskt mej lixom. Jobbigt som fan kan inte andas typ känns de som och halsen värker och huvudet spränger, men så länge jag inte har feber så är de ok även fast de skulle kunna kännas som om jag har de:S men men lite förkylning dör man inte av..

Helgen för övrigt har vart bra. Igår (Påskafton) så jobbade jag 10-16, hur DÖTT som helst på jobbet, men klart 20 grader varmt ute så vem fan vill åka och shoppa då? Så efter jobbet så åkte jag till Munkedal och käkade påskmiddag hemma hos hannas syster, åt gott å prata och hade de bara allmänt trevligt, en bra påskafton tack vänner:) Sen på kvällen så packa jag och lille Enzo (hanna å mattias vovve) till dom i Strömstad där jag skulle sova med den lille, för hanna å mattias åkte ner till göteborg för att dom skulle på släkt kalas till hannas yngre syster som fyllde år. Så jag och Enzo var väl i Strömstad runt 11 så vi gick rakt till sängen och lade oss och somna, men har sovit ganska dåligt inatt på grund av förkylningen, fan de är ju alltid värst på kvällarna och när man ska sova när man är förkyld. Så idag söndag så har vi bara tagit de lugnt jag å lille enzo, åkte bort och hälsa på nicklas å philip en sväng, sen kom hanna å mattis hem runt 9 så då åkte jag hem till my place.

Imorn efter jobbet så ska jag åka med in till Uddevalla och hälsa på pappa å farmor med broder, han frågade idag om jag ville hänga med, är väl inte så jättesugen på att träffa pappa efter de som hände sist gång, men låter inte niklas åka in och hälsa på honom själv så därför följer jag med och de blir bara ett par timmar för niklas brukar inte vilja stanna längre, men klart att vill väl visa dom bilen som han köpt och visa när han kör själv:)

Men nu ska jag hoppa i säng:)

Natti Natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0