Härlig dag!!!!

Idag så har jag varit ledig, vart så sköönt!!

Imorse vid 10 så åkte jag och Mattias som sagt ner till Gbg för att hämta deras hundvalp som dom har köpt! Åh gud så gullig å fin som den är!! Sofia är kääärr, haha! Lille Enzo:) Så vi var hemma runt 3 igen efter vi stannat å käkat och jag fick en rökpaus å enzo en break på hemvägen:) Mattias är så kär i den lille så jag fick köra hem,haha första gången jag körde hans vrålåk med 300 hästar, men de var kul! Åh ja de gick jättebra, bilen är hel osv..haha.



Jag å lille Enzo :)

Vi har vart ute mkt idag med valpen, har ju vart så himla fint väder och varmt faktiskt, riktigt t-shirt väder, hehe! Måste ju få den färg som man kan,,haha!

Sen så åkte jag till syster yster och färgade och gjorde slingor i hennes hår. Blev de bra syrran?? fick ju aldrig se när de torkat :P

Imorn är de påsk afton men de blir lungt för mej. Ska ner till hannas syster hon har bjudit dit mej på deras påskmiddag, så jag åker dit efter jobbet slutar 17 imorn så de blir ganska lagom. Sen så ska jag ta med mej lille Enzo och åka till strömstad för hanna å mattias ska ner till göteborg imorn kväll och sova där för dom ska på kalas på söndag, så de blir en lugn kväll till hemma med lille enzo. Känner mej riktigt duktig faktiskt som har hållt mej hemma dessa dagar på kvällarna tror jag behöver att bara vara hemma nån helg å koppla av eftersom min mage inte är som den är.

Nej som sagt, min mage blir bara värre och värre för varje dag känns de som. Jag har märkt de nu att de är så fort som jag äter nått så får jag ännu ondare, men vi får se vad som händer.

Men nu ska jag ta en ciggarett sen ska jag tvätta av mej sminket och hoppa i säng!

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0