Härlig dag!

Idag så har de vart UNDERBART väder, hur skönt som helst:)

Återigen så var de dags för en hel dag med älskade Philip :) Superkul! Dagen började med att jag åkte hem till syrran så hon hjälpte mej att koppla i bil barn stolen, sen så käkade vi frukost jag å Phille innan vi packa ihop och åkte bort till Hanna och Mattias:) Vi bara koosa oss hela dagen. Philip tkr precis som moster att de är så kul att vara där borta hos dessa underbara människorna:) Hanna tkr han mkt om för hon leker hela tiden med honom å leendet är SÅ stort i hans lilla ansikte:) Han tkr även om katten som dom har, :) Ja de har vart så mysigt alltså, är så himla kul att passa honom:)



Hehe titta vilka tuffingar vi är :)

Idag så hände återigen en rolig sak, min bror klarade KÖRKORTET!!!! Grattis bror!
Så efter jag vart i strömstad så var jag ju tvungen att åka hem till Bullarn så jag fick ge honom en kram:)

Det som är bra när man har sånna här underbara dagar är att tankarna kring dej och allt annat finns inte där och ärligt talat så är de en lättnad att bara ha kul å umgås med dom som man älskar mest. Men dock när man då kommer hem är på kvällen så dyker dom ganska lätt upp igen, det räcker bara att jag ser att du loggar in på msn eller är inne på facebook och jag ser det som du skriver som alla kan se på facebook och jag förstår att de mesta är menat till mej eller handlat om oss. Som t.ex, Tänker på dej hela tiden, Miss you, Jag vill ringa dej men tvekar osv osv osv. När jag läser allt detta vill jag bara åka å träffa dej och bara skita i allt som vart och satsa på oss igen, men nått hindrar mej alltid och jag vet inte vad de är och de som hindrar mej gör ont. Jag har funderat en del på vad de kan vara som hindrar mej tills igår då jag lyssnade på en låt där jag hörde 2 meningar som stämmer så jävla bra in, det var dessa meningar.
You have to feel the pain
When you lose the love you gave someone
(En låt med Dixie Chicks - Without you)
Och de stämmer ju så jävla bra, jag menar vem känner inte smärta när kärleken tar slut med den som man älskar så mkt? De är ju så fruktansvärt vanligt och de ska göra ont annars har de ju inte vart riktig kärlek. Eller?
Och sen att de gör ont så förbannat länge beror ju oxå på att man kanske egentligen inte ville att de skulle vara over, men de fanns inget annat val. Det fanns de inte i mitt fall iaf. Så visst fan ska de göra ont och jag tror att de kommer göra ont tills den dagen jag träffar en annan som lyckas fånga mina känslor på nytt igen och när den dagen kommer vet jag aldrig när de blir, men jag väntar inte direkt på den heller kan jag ärligt säga.

Nej färdig bloggat för idag, ska hoppa i säng å läsa nu:)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0