Hemma i Grebbestad igen

Nu har jag kommit hem till Grebbestad igen. Ganska skönt, har vart väldigt jobbiga dagar nu, Hanna har vart så ledsen, inte gråtit med hon är helt sönder och hon har fortfarande inte insett att hennes pappa har gått bort. Igår så åt hon bara lite yoghurt å en pan pizza på hela dan och hon går mest runt för sig själv, skrattar inte åt de som är roligt eller nått, men de är ju inte så konstigt.
Igår innan jag skulle åka till jobbet (började 14) så satt hon i soffan och berätta allt som hon kände just nu, vilket jag tror var bra för henne hon behöver bara prata och gråta ut och ha nån som lyssnar så jag hoppas att jag hjälper henne med det. Sen innan jag åkte till jobbet så kom Jeremias och var med henne hela dagen tills jag kom hem då vi alla tre kollade lite på tv satt och prata och hade de mysigt bara :)

Imorgon så bär de av till Dalarna och DANSBANDSHELGEN med Ewa och MIkko!!! Ska bli så himla kul :) så imorn kl 8 så åker vi från ewa och mikko så jag får åka runt 7 här hem ifrån, men oh vad roligt de ska bli.! Jag å Ewa har nästan inte pratat om något annat dessa dagar, haha! Så tror nog att de blir en resa att minnas :) Så nu ska jag börja packa ner allt som jag ska ha med mej och sen ta en dusch och sen lägga mej ganska tidigt.

Men jag tar ju självklart med mej datan så de kommer säkert rapporter under helgen:)

Bya Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0