Mina Änglar

Alla har vi våra änglar i våra liv. Riktiga änglar för mej är dom som är där för mig oavsett vad som händer, dom som står vid min sida när de verkligen gäller, dom som kan få mej att skratta även om tårarna skulle rinna på mej och dom som aldrig skulle lämna mej för vind och våg.
Alla mina änglar är så speciella och unika på sitt sätt och denna bloggpost är till dom.

Mamma
Du är den bästa mamma som någon kan ha. Du är vår egna solstråle som alltid ställt upp och kommer alltid att fortsätta med. Älskar dej så mkt.

Paul
Du är min andra pappa, den pappan som jag aldrig haft. Ställer upp i alla lägen och bryr dej mer om mej och mina syskon än va våran egna pappa gör. Att mamma kunde träffa en sån som dej kunde inte bli bättre.

Linda
Min älskade syster. Ställer oxå alltid upp om de är nått. Älskar dej.

Niklas
Min älskade bror, likaså med dej, om nått händer finns du alltid där. Älskar dej.

Hanna&Mattias
Ja snart har vi känt varandra ett år, fast de känns som vi känt varandra för alltid. Är så himla glad att jag lärde känna er och att de ledde till en sådan bra vänskap som vi har idag. Kan inte tänka mej er utan er, ni ställer alltid upp för mej och när vi umgås så händer de alltid något kul. Vet inte hur mkt som jag skrattar när jag är med er. Kommer aldrig att släppa er för ni är verkligen några man kan kalla riktiga vänner. Love ya!!

Jeremias
Omtänksam,flummig, supersnäll, bryr sig verkligen ja listan kan bli lång, men är FRUKTANSVÄRT glad att jag lärde känna dej då denn gången som vi hjälpte hanna å mattias att flytta, kändes redan då som om vi känt varandra i flera år.

Lina
Släpper dej aldrig vännen. Våra roliga minnen, våra svåra stunder vi gott igenom. Men aldrig åker du ur mitt hjärta för där är du fast. Älskar dej vännen!

Kan inte skriva ner alla som har en plats i mitt hjärta, men ni är  mina änglar och ni vet vilka ni är. Platsen ur mitt hjärta kommer ni aldrig att lämna oavsett vad som händer. Älskar er!

Natti Natt!




Kommentarer
Postat av: Lina

jag älskar dig Sofia!!!!!!!

2009-04-03 @ 16:15:44
URL: http://deblevalldelestyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0