Skärtorsdag

Idag jobb igen, men idag har de vart mkt lugnare än igår skönt, men dagen gick fort ändå. Vi fick ju chans att fylla på varor, städa och möblera om butiken som vi inte hunnit dessa dagar som de vart så mkt att göra.

Idag så åkte jag med brorsan hem, premiäråket hehe! Han körde så jävla bra:) Är så stolt över dej bror som tatt körkort nu, lillebrorsan som blir stor, käns konstigt att sitta bredvid honom när han körde :) men väldigt roligt :)

Så nu har jag precis kommit hem efter att kört ut pära och aron till tanumstrand, är ju lasse stefanz idag på tanumstrand, men kände inte för de, har vart så mkt nu med allting så vill bara va hemma och ta de lungt, imorn ska jag åka med mattias till göteborg och hämta en liten hundvalp som hanna å mattias har köpt, ska bli kul:) komma ifrån dessa kommuner en stund iaf.

Igår när jag satt på msn så tog du kontakt med mej igen, lr kontakt å kontakt du skickade en låt till mej, en låt som Jan Johansen har gjort, blev så jävla paff för du lyssnar ju inte på sån musik, du lyssnar ju bara på rnb, men du sa att de stämde in på de som han känner just nu :(

Låten gick såhär:

Vers 1.
Jag vaknar upp med samma tomhet,
samma tystnad som igår. har en bild
av dig för ögonen o den stannar kvar
trots att tiden går. jag e en sån som
föddes tomhänt, grävde efter guld
men allt jag nånsin sökt det finns
hos dig och allting som jag gör,
gör jag för din skull.

Ref.
Ger dig mitt hjärta, det ligger i din hand.
ber dig att försöka ta tillbaks en rastlös
man. ja jag vet att jag sårat dig ibland,
men du har mitt hjärta, mitt hjärta i din hand.

Vers 2.
jag hör din röst som ber mig komma,
men de é aldrig nånsin där. Men viskar
jag ditt namn så ser jag jämt en ängel
i mitt rum, stanna där du är.

Som vanligt blev jag ju ledsen igen för jag tror jag vet vart jag står att jag vill att de inte ska vara vi, lr huvut säger jo du vill, men hjärtat säger att de inte fungerar pga de som du gjorde mot mej och de är ju hjärtats röst som man ska lyssna på i slutändan för de är ju de som man vill mest. Men att du skickar låtar och skickar sms om hur du känner gör de inte lättare för mej, visst jag kan blocka dej på msn men de känns inte heller rätt för en gång i tiden så var du allt för mej och kanske är du än idag? och de är de som gör så förbannat ont.

Nej nu ska jag lägga mej å läsa.

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0