Trött och sliten

I måndags så var de dags på jobbet efter superhelgen! Jobbade 10-16.30, sen på natten var de dags att bege sej till tyskland! Mamma fixar nämligen en överraskningsfest till Pålle som fyller 50 år. Så jag och en bekant åkte ner till Tyskland för att handla upp allt som ska drickas på kalaset som äger rum den 30 maj. Ska bli så skoj!

Så igår efter jag kom hem efter jobbet så försökte jag att lägga mej å sova men de gick ju inget vidare pga man inte var speciellt trött så jag somnade väl runt 22.45 och klockn ringde 00.15,, hmm inte speciellt mkt sömn, men men vad gör man inte för mamma <3. Så kl 00.30 rullade bilen ifrån bullaren ner mot helsingborg där vi tog färjan som gick kl 05.00 över till helsingör (sofia sov ju självklart hela vägen hehe) sen körde vi genom Danmark (sov då oxå) och tog färjan över till puttgarden där vi handlade allt på callles. Sen gick bilen hem igen. På hemvägen kände jag mej inte speciellt trött, men somnade faktiskt igen och sov genom hela danmark och även när vi var i Svergie, men efter Gbg så bytte vi så jag körde så fick Jan sova. Men resan gick bra, men skönt att vara hemma och är jättetrött och sliten nu :S
Så nu ska jag äta lite, hoppa i duschen sen sova för att upp till jobbet imorn :D

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0