Trött och sliten

Fy fan vilken dag det har varit idag på jobbet. Idag började jag kl 12 igen och ända sen dess har de vart att göra hela tiden och visst de är kul när de är att göra men de tar på kroppen.

Och värken i min mage släpper inte, har mkt ondare idag än vad jag hade igår men sa inget till mamma för jag vägrar att gå hem då ska de som sagt va så illa så jag måste åka ambulans lr nått, men de värker hela tiden. När jag sitter, när jag går, när jag sover och när jag andas å jag fattar inte vad de kan vara, men vi får se hur de blir.

Imorn är de skärtorsda och då kommer de troligtvis att bli lugnar med tanke på att alla norrmän är i strömstad och åker runt, men de kan bli skönt om de lungar ner sig lite så att vi får en chans att göra iordning i butiken för de ser ut som fan där. Sen så är de påsk på lördag sen är de över så att vi kommer in i vanliga vanor igen på jobbet för usch vd mkt folk de vart dessa senaste veckorn. Puh säger jag bara.
Även imorn kväll så är de Lasse Stefans på tanumstrand men ska inte dit vad jag känner nu iaf, behöver vara hemma och ta de lungt känner jag, tror jag behöver de.

Men nu ska jag hoppa i duschen sen sova innan de är dags för en ny dag på jobb imorn igen.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0