Usch vilken dag!!

Idag så var de dags på jobb igen åh fy FAN va folk de har varit idag men de är ju snart påsk vilket är en stor högtid för våra kära norrmän så de var ju även förväntat men usch vad folk, började 12 men när jag kom så fanns de inte en enda parkering, bilar överallt och dom ställer sej på alla möjliga konstiga sätt.. hmm, men men.

Idag så har jag även haft fruktansvärt ont i magen eller rättare sagt vid mellangärdet, har de ännu. Åh de bara värker och värker, så fort jag äter nått så får jag ont och när jag andas så gör de jätteont. . Hat nästan bara stått bakom kassa disken idag för så fort som jag rör mej så gör de ont. Mamma har försökt att skicka hem mej ett antal gånger men envis som jag är så ska jag ha så ont så jag inte kan stå på benen än och till de stadiet har vi inte kommit till än och hoppas inte vi gör de heller, för jag älskar verkligen att jobba! Mamma tror att de är något med lungorna pga jag röker, och josefin på babyproffsen tkt att de lät som magkatarr, men jag vet inte hoppas om de nu skulle va så att de är nått att de är magkatarr, men jag vet inte. Har jätteont nu oxå och jag vet inte vad jag ska göra, hatar sjukhus! Jag själv tror att de kanske kan vara min kropps sätt att säga till att fan sofia ta de lungt för en gångs skull! Är ju alltid ute på nått, träffar kompisar, dansar, jobbar osv osv, men fan de är ju de som är kul juh:) men som sagt vi får se förhoppningsvis så släpper de om några dagar, men nackdelen är att de har varit så här i en vecka nu.

Skönt väder har de varit idag oxå.
Det hände en kul grej idag när jag stod ute på rasten och tog en cigg så kom de fram en norrman och frågade om han kunde få låna min tändare, självklart fick han de,, sen började han att fråga om jag jobbade på nordby och om jag visste om de fanns nån ledig lokal i nybygget för han ägde 3 butiker i norge och ville gärna öppna en på nordby. Så jag bad honom följa med ner till butiken så han kunde få numret till centerchefen som vet om allt sånt. När vi åkte rulltrappan ner så frågade han mej om jag jobbade heltid, vilket jag svarade nej på och då undra han om jag var sugen på en heltids tjänst, jag frågade lite vad de handlade om och då berättade han att det var tjänst som BUTIKSCHEF!!! Han sökte en butikschef till butiken i Moss och han tkt att jag verkade passa perfekt för de jobbet, han sa även att vi kunde komma överens om att jag jobbade mån-tors så kunde jag åka hem på helgerna om jag ville ha kvar lägenheten i grebbestad men även tjäna ganska bra pengar! så kunde han fixa nått boende som jag har dom dagarna som jag är i moss. Blev alldeles paff och sa att jag ville tänka på de, men han fick mitt nr och min mail så skulle han höra av sej under nästa vecka efter påsk och så..
Tycker ni att jag ska ta de?? fan de blir ju en utmaning.

Men nu ska jag skölja ur håret( färgar håret)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0