Broken- hearted girl

Tänk vad saker som man älskar och personer som man älskar bara försvinner på några sekunder. Nu när jag kom hem från Bullaren så ringde du. Jag då lika glad som vanligt när du ringde. Men rösten din var inte sig lik. Du sa bara till mej att det har vart helt 2 underbara veckor som vi haft men jag tkr inte att vi ska fortsätta. Vi borde gå åt skilda håll igen. Du sa att du fortfarande love me, men du tror inte att de kommer att funka i längden så de känns inte som nått att satsa på. Jag blev helt tom. Jag bara kände hur knäna vek sig. Jag fann inga ord att säga så jag bara slängde på luren. Jag bara slängde mej på sängen och storgrät. Tårarna bara rann och rann och dom gör de än. Du fortsatte att ringa några gånger men jag svarade inte.Hur ska jag ta mig igenom detta en gång till? Bitarna som jag lyckades pussla ihop igen har fallit isär igen.
Nu känner jag inte längre för att åka med till Vallåkra imorn. Vill bara ligga hemma hela livet i sängen och inte visa mej ute mer. Hur fan ska jag kunna klara av att inte få ligga i dina armar igen? Att inte vakna upp bredvid dej igen? Jag säger bara FAN FAN FAN!!!!





I'm falling apart, I'm barely breathing
With a broken heart that's still beating
In the pain there is healing
In your name I find meaning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0