Du är alltid en del av mig

Här skiljs våra vägar i livet
Den väg vi tillsammans fick gå
Jag tog aldrig nånting för givet
Min saknad känns smärtsam ändå

Det är konstigt vad man kan sakna någon som gjort en så illa.? Idag vet jag inte vad det har vart med mej. Jag har vart på toppenhumör, men innerst inne så har jag saknat pappa och det nått så FRUKTANSVÄRT! Anledningen till de är nog att igår när jag å kusin vitamin satt uppe å tjöta å lyssna på musik på min winamp så kom de låt som pappa sjunger, jag har nämligen lagt in 2 cd skivor som han har gjort, för att ha som ett minne. Han spela i band innan jag å mina syskon föddes. Åh fy fan va de högg till när jag hörde hans röst och jag var tvungen att byta låt och gå ut och ta en cigg för att rensa huvudet lite. Så idag har jag tänkt så mkt på den låten å på pappa och oj vad jag har saknat honom. Har bara tänkt "Sofia, ring honom"
Men jag vill inte. Jag vill inte ringa honom. På något sätt så har jag det bättre utan honom å han hör ju inte heller av sej. Har inte pratat med honom på över en månad nu. Jag vet ingenting om honom längre känns det som. Det känns som vi inte har någon pappa längre. Vart har du tagit vägen?


Du är för alltid en del utav mig
Som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus
Som en hälsning till dig
Som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0