Hemma kväll med Tv och Mys

Shit va seg jag är idag! Det har vart hur lungt som helst på jobbet idag, inte en ända person nästan, men vad förväntar man sej när det är jättefint väder ute, klart man inte vill gå runt på ett köpcenter då inte.
Sen så var jag hemma runt 2 igår med så de kan förklara varför jag är lite seg oxå hehe. Efter jobbet så åkte jag hem till Susanne å Glenn och vi käka grillat, sen så ringde Rickard å fråga om jag kunde hämta dom uppe i Bullaren på Crusaders där dom har satt husvagnen eftersom de är Bullingrutten idag. Så när jag kom dit upp runt 23.30 så kom Rickard och Aron ut i VÅTDRÄKT och SIMFÖTTER och HAWAIHATT, och FY FAN vad jag skratta! Herregud de var verkligen en syn, sen så gick bilen ner till Grebbestad för att dessa grabbar fick ju för sej att dom skulle gå på krogen, jag själv ville inte följa med så jag gick upp till mej under tiden. Men de tog väl inte mer än 20 minuter så ringde dom å sa att dom ville tillbaka till husvagnen för dom kom inte in på krogarna pga olämplig klädsel, haha! Så jag vat hemma runt 2 å somna som en sten gjorde jag med kan jag säga.

Så nu blir de en hemmakväll med tv å mys pys! ska hämta Pära sen i Bullarn på festen och köra hem honom, men tror inte att de blir så sent för han var redan trött och ville hem så jag ger det max ett par timmar sen så ringer han, haha! Jag börjar ju känna mina 2 grabbar ganska bra nu :P

Så hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0