Kee på'tt

Idag så har jag jobbat 10-17 å dagen började inte bra alls på jobbet. På platser har dom stängt av så att vi personal inte kan parkera där. Oj jävlar vad sinna jag vad. Är så förbannad på det jävla centret ibland så jag bara vill spy!! Annars har dagen vart ok och vi har haft grejer att pyssla med i stort sett hela dagen. Men har känt mej nere å ledsen på jobbet idag. Tur att jag har Suzz, Ewa, Mia, Mamma å Peter som piggar upp mej genom att bara finnas till :) Peters goa kramar gör mkt bara. Efter jobbet så åkte jag hem skulle egentligen vart till Pära och ätit men de sluta med att han kom hem till mej istället och hade köpt med sig pizza, tog även en smirnoff :) Sen så skulle vi ju försöka få upp taklampan som jag ska ha inne i sovrummet/tvrummet lr ja rättare sagt Pära skulle fixa de, jag som vanligt sprang ju bara runt och vela och var bara i vägen kändes det som, hehe klassiskt mej :P men han fick inte iordning på den iaf, det tändes inte när jag tryckte på knappen så han skulle komma en annan dag och mäta strömmen eller vad fan han snacka om  för att se så att själva tryck knappen för att kunna tända lampan har ström i sig.

Jag är så jävla keel på allt just nu känner jag. Vill inte göra nått typ, vill helst bara ligga hemma i sängen och aldrig mer gå ut och visa mej för folk.  Idag så började buggen igen men jag hade fan ingen lust att gå och hade de ju lika trevligt hemma med Pära, men som sagt känner inte för nått just nu.

Imorn är de heldag på programmet, känner inte alls för de men är sen ledig fredag och lördag och på fredag ska jag åka in till torp å handla lite mat å sånt som jag behöver, sen ska jag eventuellt till suzz å glenn på kvällen som vanligt, hehe! Sen på lördag ska jag sova LÄNGE!! Ska kanske åka upp till bullarn å tvätta å städa min bil om vädret tillåter det.

Men nu ska jag sova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0