Kooos Dag :)

Det var så hiiimla skönt att sova ut idag! Vakna runt 11 å bara förflytta mej till soffan direkt å slängde på tvn :) Du låg kvar och sov en stund till. Så sööt när du sover :)
Sen ringde Dixom på torp för attt fråga lite om en jacka som jag ska ha med mej ner till Torp imorn när vi åker ner till VALLÅKRA!!!! Ska bli så jävla kul, är hur taggd som helst för detta, haha. Även om jag inte är mkt för bilar, vet ju hur man kör en iaf :P så ska de bli kul att komma iväg på nått! Men jag kommer ju sakna dej. Hade vart kul om du kunde följa med, men du har andra planer ! Men får träffa dej på söndag kväll eller måndag kväll!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, vi ska eventuellt åka in till Strömstad en sväng sen ikväll om vädret håller i sig. Här i Grebbestad har de vart sol å fint väder hela dagen, men i Strömstad regnar det tydligen :S så vi får se vad vi gör. Jessica kanske ska komma hit ikväll å vi ska tjöta lite skit å dricka lite cider. Kan ju börja med uppladdning inför imorn, hehe! Så jag måste åka till Bullarn oxå å hämta mina cidrar som står kvar i deras kyl sen vi hade kalaset för mej dan efter midsommar! Hahah I know jag är lite seeg av mej! Tänkte höra med mamma om hon kan köra in mej till Strömstad imorn runt 3-4 så kan Rickards bill stå hemma hos dom ifall han kanske behöver ha den nån gång under helgen, tror ju knappast att han behöver de men man vet ju aldrig med den grabben, hehe!

Borde egentligen starta en maskin med tvätt, men orkar inte. Har så kläder så jag ska nog hitta nått bra som jag kan ha på mej när vi åker till Vallåkra. Kommer bara att åka i något lös och ledigt eftersom vi ska åka såpass länge i bilen imorn. Med DANSBAND all the way baby, haha! Tur att alla i bilen tkr om dansband så vi kan få lite fart på partyt redan på dagen. :)

Prata precis med mamma i telefon nu å hon visste inte om hon kunde köra imorn så jag får försöka hitta nån att fjäska med som kan hämta mej å köra mej till Strömstad imorn, men de löser sig, finns alltid nån som kan köra tror jag, haha!

Men nu ska jag slänga mej i armarna på babiee å kolla på film innan vi åker till strömstad!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0