Lördag

Idag har jag jobbat mellan 10-17 har inte vart mkt folk idag å nästan inget att göra, men de har ju vart  soliga å varma dagen på 3 veckor så klart kunderna vill ligga på stranden de hade jag oxå gjort kan jag juh säga.

När jag sedan kom hem till Grebbestad så gick jag bort till en som jag lärde känna lite smått uppe på Nordby som jobbar på silverhuset här i Grebbestad så stod jag och snacka med han en stund, tog en cigg å tjöta lite skit. Sen gick jag bara hem och laga mej lite mat å slängde mej på soffan. Hade pratat med Marcus som jobbar på hobbex om jag skulle hänga med ut men när jag väl fick lagt mej i soffan så kom jag inte upp, hehe! Så jag ska hämta dom imorn så ska jag köra Marcus bil upp till Nordby för jag ska nämligen jobba heldag imorn, Ronja har ju jobbat varje helg hela sommaren så jag sa att jag kunde ta heldag imorn så kan hon komma in mellan 12-17 så ska jag även jobba nästa helg för henne så hon får en helg ledig så då blir de jobba från tisdag till nästa onsdag sen så har jag semester tors-mån för på fredag eftermiddag den 14 august så åker vi till vallåkra under helgen å sen på måndag den 17 så ska jag tatuera mej, tss liite pirrigt!

Idag så har jag registrerat mej i Skandiabanken. Men jag ska bara använda den till att öppna ett sparkonto som jag ska flytta över 100-200 kronor varje månad som ska bli mitt pensionsparande! 100 kronor är ju inte så mkt i månaden men de är bättre än ingenting å jag ska ju inte gå i pension än på bra många år. Haha!

Shit du finns i mina tankar 24 timmar om dygnet känns de som. Så fort som jag inte har nått att göra eller så på jobbet så tänker jag bara på dej om och om igen. Igår så fick jag nästan stort sett panik när du inte hade hört av dej på hela dagen å när jag ringde dej så var de inte som svarade. Men sen kom de ju ett gulligt sms å sen ringde du ett par timmar senare. Susanne riktigt märker på att jag är lite in LOOOOVEEE! hehe hon säger att jag strålar! haha hoppas bara på de bästa och att detta blir riktigt bra om de blir så som vi hoppas på bägge två.
Klockan 22 var jag helt slut å bara gick å la mej å sov ett par timmar sen så vakna jag när min kusin kom hem å skulle hämta sina saker som hon har här, för hon skulle sova hemma istället och när hon skicka de så var min första tanke att ringa dej å fråga om vi skulle kolla på film eller nått men kände att jag var så jävla trött så jag skulle somna oavsett, hehe! Sen efter jag pratat klart med kusinen å hon hade gått så skulle jag ju vända mej om för att sova så jag låg och lyssna på timmarna som rusa förbi utanför mitt fönster men inne i lägenheten tycks tiden stå till och jag vrider och vänder på mej för att försöka att sova men i hjärtat och i tankarna finns bara du och jag önskar att du låg tätt intill. Vill bara somna å vakna imorn å gå och vänta på att vi hörs av.

Men nu ska jag ta en natt cigg sen som sagt försöka sova så man är pigg å alert till en ny arbetsdag imorn :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0