Lyckad Dag :)

Idag så har jag haft en bra dag kan jag säga :) Idag runt 1 så ringde Pära å Rickard å väckte mej, dom var på väg till monster race i ed. Så då gick jag upp å käka lite frukost, sen så åkte jag hem till Bullarn och fixa min bil lite grann. Efter dom hade vart på monster race så kom dom och hämta mej hemma i Bullarn för då skulle vi åka ner till sportshopen å handla lite :) Men innan vi kom iväg så skulle ju självklart grabbarna in i ladgården å kolla på det som Pålle håller på att bygga å så tjöta dom lite med Pålle å Pålle verkligen älskar att tjöta med dessa grabbar eftersom dom tkr så mkt om jordbruk å bla bla bla, haha men tillslut så fick jag dom till att vi skulle åka så då åkte vi som sagt ner till sportshopen, där det var rea på rea priset så jag tänkte ju att fan nu kommer jag att bränna pengar å jag som inte ska köpa mer kläder, men jag var faktiskt duktig köpte bara en kjol å en topp å detta gick på 149 kr :) grabbarna var förvånade att jag inte shoppa som fan haha, dom köpte mer än mej faktiskt! Sen så åkte vi upp till tanum och käkade pizza på cleopatra å sen så åkte vi ut till Rickards chef där hans firma bil stod som han skulle hämta och vi styrde sen bilen till Bullarn igen hem till Rickard och lämna hans firma bil och sen så åkte vi hem till Prästgår'n där vi drack kaffe och käka kladdkaka och vi var väl där ett par timmar innan grabbarna åkte hem och jag åkte hem till mej och kolla på filmen Män som hatar kvinnor och FAN va bra den var, men lite äcklig hade gärna velat haft nån att hålla om under filmen men de gick bra ändå..Men som sagt är jättenöjd över dagen det är tur att jag har mina grabbar haha som ser rakt igenom mej typ å ser till att jag kommer ut på nått än att bara sitta hemma och tänka på dej och sakna dej.

Så nu sitter jag och pratat med min kusin annas pojkvän på facebook, hur trevlig grabb som helst :) Pratar om allt mellan himmel och jord haha! Ska åka och köra hem några från bullarn sen så är i grebbestad och festar ikväll, ska jobba imorn men börjar inte förran 12 och ska bara jobba 5 timmar så de är ingen fara så sova kan jag göra imorn haha!

Men som sagt har haft en toppen dag med mina grabbar :) Thank You!

Så nu ska jag slänga på en annan film och glo på under tiden innan jag ska hämta Bullingarna å se till att få hem dom, hehe

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0