Mys dag :)

Imorse så ringde mobilen runt 10, de va syrran som ringde å fråga om jag ville åka med hon, mamma å lilla Philip till havets hus i Lysekil! ¨Vilket jag ville så vi åkte väl runt 12 då dom hämta mej. Sen när vi kom ner till Lysekil så fick vi leta parkering i 20 minuter typ å sen fick vi stå i kö ute i regnet i typ 15-20 min för att komma in för de var så himla mkt folk. Men själva havets hus gick vi igenom på typ en halvtimme så det var ju ABSOLUT inte värt 95 spänn för jag trodde de skulle vara mkt större å mer att se, men de var kul ändå. :) Sen så åkte vi till Kungshamn och käkade kina mat, mums! Jättegott men nu känns de som jag kommer rulla fram, haha! men de springer jag bort imorn på jobbet hehe!
Så nu har jag precis kommit hem å slängt mej på soffan och ska bara slappa hela kvällen. Tror att du skulle komma ner till mej sen, mys pys!

Till dej
Om du hör en röst som säger till dej att morgon kommer efter natt. Då är det jag.
Om du känner en hand  visa dej rätt väg som leder ditt steg. Då är det jag.
Högst upp på berget finner du mej, korsa en flod och jag simmar med dej och om du tvekar så ser du snart ett ljus så klart. Då är det jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0