Myys!

Fy fan vilken seg dag som de har varit på jobbet idag, men vi fick bra kassa ändå. Har gjort klart målet för veckan som kommer nu, räknat ner Springhill (klädesmärket som vi har) å faxat iväg alla papper som ska skickas iväg så imorn så kan man sova ut med gott samvete å inte vakna upp av att man kommer på att man glömt att göra nått. Hehe! Hoppas att dom klarar sej på jobbet imorn, de ska ju bli regn och i och med att vi har rea så kan de bli ganska mkt att göra, men jag sa att dom skulle ringa mej isf så kan jag ju slå en signal till dom när jag vaknat å se hur läget ligger till.  Nu vill jag att mamma kommer tillbaka från sin semester så att jag slipper allt pappersarbete å ansvar, de är lite kul men samtidigt jobbigt, men men. Mamma måste vila upp sej :)

Idag jobba jag ju även heldag oxå, lite segt men skönt för Ronja att få gå halv dag nu när hon har jobbat varje helg hela sommaren. Så nu är jag ju som sagt ledig imorn sen ska jag jobba tis till onsdag nästa vecka sen har jag semester för då ska vi åka till VALLÅKRA!! Jippi ska bli så skoj!

Men nu ska jag hoppa i myyskläderna å slänga mej i soffan med den finaste å kolla på film eller om de är nått bra på tv :)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0