Nöjd men smärtsamt!

Ja som sagt idag var de dags för tatueringen att bli gjord och herre jösses så nervös som jag var. Mattias kom och hämta mej runt 13.40 så åkte vi ut till Orrekläpp, sen så fick jag vänta ett par minuter så han kunde rita upp min tatuering så som jag ville ha den precis, sen var det bara att lägga sej på britsen å sätta igång. Oh My God vad ont det gjorde, men det gjorde mer ont på vissa ställen än andra, tror att de kanske satt några muskelknutar där för när han tatuera just på dom punkterna så värkte det ner i armen oxå. Men inga tårar kom iaf och Mattias satt och höll mej sällskap :) Så ont gjorde de, men oj vad nöjd jag blev, den blev finare än vad jag hade förväntat mej! :) Jag valde att jag ville ha en blå ros ist för röd, tkr att rött är så vanligt på just ros så jag ville ha en blå och väldigt fint blev de ju
med. :)

Såhär blev min tattoo :)

När jag låg där på britsen så försökte jag tänka på något annat för att kanske förhindra smärtan lite, men det enda som jag kunde tänka på var dej, och att de är över igen och denna gången tror jag att de är 4ever, för du har inte ringt eller skickat ett enda sms så denna gången verkar det vara helt över. Och när jag låg och tänkte på det under tiden som nålarna stack i mej så blev smärtan ännu värre. Inte på axeln eller för att han tatuerade utan in my heart och då ville jag bara börja storlipa kände jag, men just då så började Robban (tatueraren) att prata med mej om varför jag ville tatuera mej och om massa andra saker så då kom jag på andra tankar.

Sen efter tatueringen var färdig så åkte jag å Mattias å käka pizza sen så åkte vi hem till Hanna å Mattias å vi tre och Jeremias kollade på film, mysigt och jag kände att jag behövde de med. Så nu har jag precis kommit hem å har smörjt in tatueringen så nu ska jag hoppa i säng, dax för jobb imorn med!

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0