Oj oj vilken helg !

Japp nu så var man hemma igen efter trippen ner till Skåne å Vallåkra, vi som åkte ner i fredags var jag, mattias,fredrick, johan,peter å janne. Jeremias å massa andra folk var redan där nere. Så ska vi köra en resume kanske,? klart :)

Fredag
Ja som sagt så åkte vi på fredag. Klockan 12.30 kom min skjuts å hämta mej hemma i Bullarn där jag ställde Rickards bil ifall han behövde den över helgen. Så åkte vi in till Strömstad å på vägen knäppte jag första cidern, hehe! Klockan 14 så gick bilen till Tanum där vi skulle plocka upp Johan, sen så åkte vi raka spåret ner till Gbg där vi skulle träffa Peter ( Mattias tvillingbror) å handla lite på biltema. Efter det så åkte vi och käka på Mc Donald's ute på Stigcenter sen efter de så knäppte jag upp andra cidern, fredrick börja oxå knäppa upp sina öl :) Resan ner gick bra, lite seeg men de var kul ändå. Drack lite cider på vägen ner så man var lite uppladdad inför kvällen som skulle komma, hehe. Vi anlände väl ner till Vallåkra runt 20.30 efter några stopp till på vägen. Fick en bamsekram av Jeremias som var lite på örat, hehe. Mattias korka oxå upp å jag fortsatte dricka vidare, men tog de hyffsat lungt på fredagen man var ju lite sliten efter resan ner och så. Som jag berätta i tidigare inlägg så hade ju "B" sagt till mej att han inte ville att vi skulle fortsätta mer, men han ringde till mej under kvällen för att bara kolla hur det var å om jag hade kul, fick sms sen senare på timmen att han ville satsa igen, massa maas kände jag bara då så jag sa att jag ringer honom imorgon så kan vi prata mer. Klockan 01.00 ungefär slockan vi som två stockar inne i bilen.

Lördag
Vakna runt 10.30, men låg väl och drog mej fram till 11.30 :P Regnet öset ner utanför bilen så dagen började ju inte så jäkla bra kanske. Men efter att vi fått i oss lite frukost så åkte hela gänget in till Helsingborg och käkade mat å sen så spela dom flesta i gänget laserdom, jag var inte med, kände inte för de. Så då tänkte jag att jag kan ringa till dej för då hade jag tiden till de lixom, ingen annann runt om som kunde stå med långt öra å lyssna lixom, men tror ni då inte att Sofia Martinsson hade glömt mobilen i Mattias bil som stod på campingen för att vi åkte med Jeremias in. Jo de gjorde den så det var lite svårt att få ringt. När vi sen kom tillbaka till campingen runt 17.30 och jag kolla på mobilen så hade jag 25 samtal MISSADE och alla var ifrån dej. Jag fick ju typ panik för jag trodde att de hade hänt nått med dej så jag ringde ju fort som fan upp. Men de var inget som hade hänt med dej, men herregud vilket liv det blev på dej för att jag inte hade svarat eller ringt och han börja anklaga mej för att ha träffat nån kille så jag ville inte svara utan skulle bara skita i dej, men jag nämnde flera gånger att jag hade glömt mobilen i bilen och det var därför som jag itne kunde svara, men tillslut så tog ju mitt tålamod och jag klicka som fan och höjde rösten åt dej och du sa massa saker till mej och kalla mej för helt sjuka saker, vill inte ens nämna dom här. Och likaså gjorde jag mot dej och allting sluta bara med att vi sa att de är over mellan oss. Jag blev hur JÄVLA ledsen som helst men grät inte för ville inte ha diskussioner med massa andra om vad som hänt och jag ångra allt som jag hade sagt, men tänkte fan inte ringa upp honom för de var han som starta alltihopa. Så istället öppna jag en flaska med martini som jag hade köpt med mej ner och drack upp den, (ganska fort för att vara mej) och drack sen 5-6 cider på de så jag blev lite små dragen, inte jättefull men kände av det gjorde jag och ledsamheten försvann i alla fall, för ett tag. Men ett par timmar senare så skicka du ett sms där du sa att du var ledsen för hur du hade betett dej och för de jdu hade sagt. Jag gjorde likaså. Men vet inte vad detta betyder mellan oss, tiden återstår och se. Även om jag har lätt för att ta emot ursäkter och förlåta så känner jag mej helt jävla knäckt.
Så klockan 00.00 så gick jag och sov.

Söndag
Idag när vi vakna så packa vi ihop alla sakerna och satte oss i bilen och åkte bort till bilträffen. Många snygga bilar kan jag säga :)
Lämna mobilen i bilen denna gången med flit för jag orka inte prata med någon mer än dom som var där nere. Så vi gick ett par timmar på träffen, sen runt 11 så rulla bilarna hemmåt. Vi stanna ett par gånger, en gång för att äta å en gång bara för att rasta benen.
Hela jävla vägen hem så satte jag och tänkte på det som hänt mellan oss och jag vet fan inte vad jag ska ta mej till.
Vi var hemma i Bullarn runt 16 så då fick jag middag som Pålle lagat, kött, med kantarellstuvning och klyftpotatis, mmm har saknat riktig mat, är trött på snabbmaten, hehe! Sen så gick bilen hem till Grebbestad och nästan direkt nät jag kom hem så hoppa jag i duschen, kände bara hur den locka på mej, hehe! Sen bädda nya säng kläder!

Så nu har mjukiskläderna åkt på och tvn likaså, så nu blir de bara slapp slapp och åter slapp, hehe! Kroppen behöver de känner jag efter denna helgen. Men kul som FAN har det varit trots det som hände mellan oss.

Puss å Kram Bananskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0