Puh!

Idag kände jag när klockan ringde att jag ville bara INTE gå upp! Fick i stort sett nästan krypa upp ur sängen för att komma upp. Jag ville helt enkelt inte jobba, jag ville bara ligga hemme med täcket över huvudet och inte gå ut på flera dagar. Eller på typ ett år då du är tillbaka igen. Vaknar ofta på nätterna för att kolla om du ligger bredvid mej, för det känns precis så, men i själva verket är det bara den jävla kudden som ligger där, och som jag oxå ligger å kramar å tänker att det är dej som jag håller om. Men ikke. Dagen på jobbet har känns OÄNDLIGT lång, fan tiden har gått så jävla seeegt. Men när jag stod kön till maten när jag å Suzz å Anette skulle käka så ringde DU!! :) Och suzz såg direkt på mej vem det var, för leendet kom fram stort å hela jag sken. Fan du känns så nära men är ända så jävla långt bort :( Jag Saknar Dej Hjärtat! Och det är de enda som jag säger till dej oxå när jag pratar med dej och du likaså. Sen så var jag på bra humör största delen av dagen. Tänk vad bara en röststämma kan göra så mkt. :)

Idag så har jag gjort nått som jag inte borde göra som ALLA säger till mej, jag har införskaffat mej lite nya kläder, thihi busiga mej :) Men det var inte så mkt faktiskt :P Handla allt på ett å samma ställe på New Yorker, en ny butik som öppnat på Nordby, med massa tuffa kläder till bra priser så jag införskaffa mej följande.

¤ Ett par jeans, skiit snygga, svarta med lite slitet.
¤ En kort rutig kjol med ett svart skärp. Tänkte även ha den när jag buggar!
¤ Ett linne som man kan ha som tunika, ett beige med ett tryck fram.
¤ Lacktights :)
¤ En svart enkel tröja som man kan ha till allt. Basgrej lixom.
¤ Ett par skor med klack, ska bli intressant å se om jag kan gå i dom, hehe!

Så nu är ju den stora frågan.
Hur FAN ska jag få plats med det i garderoben? Hmm... Som sagt jag prova att rensa igår i garderoben, men de gick inget bra tkt inte att jag behövde slänga nått! Men jag får ta sats en bit å bara trycka in kläderna haha, eller köpa mej en större garderob men då kommer ju den frågan upp, vart ska jag ställa den? hehe

Efter jobbet så rulla jag bilen till Bullarn där jag mötte upp Gedda som lagat min bil å betala honom för jobbet, sen styrde jag kosan bort till Suzz å Glenn där vi käka god mat å kolla på film :) Mys Pys!

Så nu ska jag hoppa i säng å sooovvva, riktigt länge imorn eller ja till 10.30 iaf, ska åka till Bullarn imorn å tvätta å vaxa å storstäda Rickards bil som jag inte behöver låna längre nu när min är lagad, 3 veckor räckte. Så ska polera upp den rikigt fiint till grabben å köpa med ett flak öl å tanka den full som tack för lånet som blev längre än vad jag trodde. Thank You My Friend!

Så nu sovdags!

Natti Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0