SEMESTER!!!

Nu är mina 8 dagars i rad med arbete över, skönt! Och nu har jag SEMESTER!!! Fast bara fram till tisdag då jag börjar att jobba igen, men de ska bli skönt med lite semester igen nu. På fredag så åker jag med Mattias å gänget ner till Vallåkra i Skåne, hanna kunde inte följa med pga hon har fått nytt jobb :( men de ska bli jättekul, har verkligen vart taggad inför detta nu denna veckan :) Det känns inte alls längesen som vi planera att jag skulle åka med trots att de var över 1 år sedan. Men kul ska de bli. Hoppas på fint väder bara! Så imorn eller på fredag ska jag åka till systemet å handla de jag ska ha med  mej å dricka å sen ska vi handla maten på fredag på torp som vi ska grilla under lördagen! Och på måndag ska jag tatuera mej, är lite nervös men de ska bli kul ändå, men nervös som sagt tur jag har helgen på mej att dricka så jag kanske kan samla mej lite till mods hehe.

Så imorn står de att SOVA LÄNGE på programmet! Har bara jobbat tidiga pass dessa 8 dagar utom 1 så känner att jag behöver sova ut imorn, hehe!

Så nu ska jag hoppa i säng å SOVA!!! :)

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0