Sömnlös

Har precis kommit hem efter att ha vart i strömstad och hämtat Marcus å Niklas som vart ute på Oxygen och innan dess så körde jag hem Pära å Rickard till Pära. Kvällen har vart okej, vad med Rickard å Pära en sväng ute hos Sören där dom förfesta sen åkte vi till Thomas där det var en massa dalmasar! Men åkte sedan hem och lade mej, men de blev inte mkt sömn för en halvtimme senare så ringde de på dörren och in så ramla Pära och slängde sej på soffan å sten sov, haha..

Så nu har jag som sagt precis kommit hem och känner mej inte trött och kroppen bara skakar. Känner mej bara ledsen och allmänt nere. Jag saknar dej nått så fruktansvärt, jag vill ha dej HÄR hos mej 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, men det går ju inte och kommer aldrig mer att göra det heller. Trodde pärsen skulle gå över efter ett tag men det känns som att de bara blir värre och värre för varje dag och jag orkar snart knappast att stå på benen, hjärtat känns bara slut. Jag vill inte somna och jag vill inte vakna heller känns det som...Fan oxå! Det gör så ont så ont... Och jag orkar snart inte mera känns det som. Tänker så mkt på dej så att det gör ont och jag vill bara att du ska sluta att värka i mitt bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0