Söndag

Har vart lite trött idag... Var väl i säng runt 04.30 imorse efter att jag kört hem dom galna bullingarna å min kusin kommit hem till mej efter jobbet, men är väldigt nöjd över dagen igår när jag fick umgås med mina Grabbar, haha! Tänk om man hade sånna lördagar varje dag? Oj vad livet skulle vara bra då, slippa allt jobbigt som ligger och gnager i en dagarna ut och in och det är bara rena turen att hjärtat klappar ändå. :(

Idag så har jag jobbat ett par timmar och jag får säga att de var riktigt kul att jobba idag, vi sålde mkt bra jag å Ronja och kunderna ville verkligen handla så de var kul. Jobba mellan 12-17 men gick hem runt 16.30 men då var de ganska lugnt så tror att hon klara sej :) Efter jobbet så åkte jag in till Strömstad för att träffa Nicklas å Philip, hade nämligen köpt en åsna som sjunger och viftar på öronen inne på Iett idag till lilla Philip. Tkr de är så kul när man träffar lilla Philip nu för han verkligen springer fram till mej och kramar mej, mysiigt, mosters lilla gullunge:) Men självklart gör han ju så med alla i släkten som han ser, han är sååååå sööööt :) Men han tkt iaf om åsnan och han starta den om och om igen och stod och dansa med till den :) Nu till den stora frågan, vad syster yster kommer att tycka om den? haha kan känna på mej att hon nog kommer nog tröttna på den, haha får se om jag får rätt :) får ta och fråga henne på torsdag när jag ska dit.

När jag sedan kom hem så satte jag igång diskmaskinen och tvätta ett par tvättar med kläder, sen tog jag en dusch och nu har jag slängt mej på soffan. Jag har nämligen fått så JÄVLA ont i nacken och det värker ner i hela ryggen på mej. Jag kände det igår under dagen att jag var väldigt spänd i nacken och Pära sa att jag var alldeles svullen i hela nacken och sen inatt har det bara blitt värre så det har spridit sej ner längs hela ryggen och börjar känna nu att det börjar värka lite i benen :( Men hoppas att de släpper under natten så jag slipper att gå runt och ha ont imorn på jobbet, då är de heldag som står på programmet.


Jag ger upp. Jag orkar inte bli besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0