Till Dej Hjärtat

Jag sitter här ensam så förundrad
För ingen vet så bra vad det betyder
Att sakna den man älskar och beundrar
Igen så är det sanningen som svider

Jag hoppas att vi aldrig finner svaret
För förändringar kan komma allt för fort
När planerna för morgondagen försvinner
I världen kan det lilla problemet verka stort

För om morgondagen aldrig kommer
Och jag stilla somnar in
Vilka minnen vill du ha kvar?
Vad behöver du mej till i framtiden?
Vilka bilder skulle brännas upp?
och bli till glädje eller till last
Om livet dömde mej till den strängaste dommen
Och morgondagen aldrig kom

Jag rusar hem men stegen är tunga
Jag förstår att jag går på utbränd jord
Vi trodde vi var unga och odödliga
Att solouppgångens evighet var vår

För om morgondagen aldrig kommer
Och jag stilla somnar in
Vilka minnen vill du ha kvar?
Vad behöver du mej till i framtiden?
Vilka bilder skulle brännas upp?
och bli till glädje eller till last
Om livet dömde mej till den strängaste dommen
Och morgondagen aldrig kom

Vilka bilder skulle brännas upp?
och bli till glädje eller till last
Om livet dömde mej till den strängaste dommen
Och morgondagen aldrig kom

Om livet dömde mej till den strängaste dommen
Om morgondagen aldrig kom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0