Underbar

En SUPERBRA låt på Scotts nya skiva! Tänker på dej hela tiden, så låten är till dej hjärtat!

Underbar

Vaknar upp och undrar vad du gör
Gårdagen finns kvar där utanför
Jag ser dig överallt men saknar dig ändå
En tusendels sekund för att förstå

Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar
Du har alltid en plats här inom mig
Du är underbar
Och jag tror du förstår mig väl
Du har rört hela min själ
Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar

Världen stannar upp när jag vill gå
Vi fortsätter tillsammans båda två
Jag sträcker ut min hand
Vår framtid har du här
En tusendels sekund så är vi där

Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar
Du har alltid en plats här inom mig
Du är underbar
Och jag tror du förstår mig väl
Du har rört hela min själ
Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar

När saknaden tar överhand så finns du överallt

Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar
Du har alltid en plats här inom mig
Du är underbar
Och jag tror du förstår mig väl
Du har rört hela min själ
Jag kan inte sluta tänka på dig
Du är underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0