Bad Day

Tårarna bara sprutar ur ögonen på mej och har nu gjort i ett par timmar, fan de tar aldrig slut va.. Dagen börja rent åt helvete dåligt...Sen när jag var hos min psykolog så blev de ju genast inte bättre heller och sen uppe på jobbet så kändes de som hela jävla Nordby Shoppingcenter rasa ner i huvudet på mej....Fan saker ändras så jävla snabbt! Stod fanimej rent ut sagt och grät framför kunderna, de gick inte att hålla tillbaka tårarna (anledningen till alla tårar vill jag inte riktigt berätta ännu) sen så kom Suzz ner när hon hade slutat å helvete vad jag grina, jag nästan rent ut sagt låg nere på golvet inne i lunchrummet å grät å grät å grät... Som sagt tårarna bara rinner ännu och jag orkar fan inte mer snart...Gränsen är fanimej snart nådd! En sak till som sker så vet jag inte vad jag gör....Dagen idag har fanimej tagit knäcken på mej och sugit musten ur mej, totalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0