Christian

Trodde aldrig att jag skulle kunna falla för någon eller börja älska någon så mkt igen som jag älskar dej..Du har lyckades ta fram känslor inom mej igen som jag inte längre trodde fanns kvar inom mej efter all gammal skit som legat och grott inom mej.. Men du har lyckats och de gör så att jag älskar dej ännu mer för varje dag som går...Du finns alltid där för mej..Dom dagarna som jag inte får träffa dej saknar jag dej nått enormt mkt och dom nätterna som jag inte får sova intill dej och höra dina andetag så kramar jag min egna kudde å tänker att de är dej som jag kramar om! Jag ÄLSKAR att vakna upp vid din sida å se ditt fina ansikte! Dina kramar, dina pussar är helt oemotståndliga, hela du är de! Jag vet att jag har reagerat konstigt mot dej, men de är bara för att jag är så jävla rädd för att mista dej, för de skulle jag inte klara av! Att inte få känna din närhet, få krama om dej, pussa dej på kinden å på munnen, bara tanken på att inte få känna det nått mer är skrämmande! Mitt hjärta slår så hårt för dej så de går inte att beskriva i ord, varje gång jag ser dej så pirrar det till i magen och de känns som hela världen stannar! Jag vill bara vara med dej och ingen annan...

Sen vet jag att jag är jävligt envist och som du säger är väldigt negativt, men sån är jag men jag kommer göra allt för att försöka ändra på de! Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dej! Skulle kunna dö för dej.. Och jag förstår att de är jobbigt för dej när jag reagerar som jag gör på vissa saker och jag förstår att de är jobbigt för dej när jag kan känna hur mina panikattacker är på väg och jag måste ta mina mediciner för att de inte ska bryta ut och jag förstår att de är jobbigt hur de är med min pappa och de jag har berättat för dej, självklart förstår jag att de påverkar! Och jag vet att jag inte klarar av att sitta å gråta i dina armar även hur mkt som jag vill de för jag vet att du skulle inte fråga varför jag grät, du skulle bara hålla om mej och låta mej gråta och berätta om jag ville berätta, men tyvärr så är de så svårt för mej att sitta å gråta framför en person, men en vacker dag så kommer jag kunna de och då hoppas jag att den personen är du Christian!

Jag älskar dej så OTROLIGT mycket! Det kan inte beskrivas i ord hur mkt som jag älskar dej...Och som sagt jag trodde aldrig jag skulle kunna älska en person så mkt igen, men jag är glad att den personen är DU! Jag kommer som sagt göra allt för dej, är beredd att dö för din skull..Vill bara vara med dej och ingen annan..Du är en STOR del av mitt hjärta!

Älskar Dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0