Hemma igen

I tisdags så var de meningen att jag skulle sova hemma efter att sovit hos christian lördag, söndag och måndag så åkte jag hem på tisdag efter jobbet för att sen på onsdag åka hem till christian å sova där tills idag. Men de blev ändrat, sakna min Christian så mkt så åkte in till honom redan på tisdag kväll, var bara att packa ihop saker som skulle med å sätta sej i bilen å åka in till honom,,,:) Vad gör man inte när man är kär?? Så dessa dagar hos honom har bara vart helt FANTASTISKA bara att fått vara med honom hela tiden gör mej glad :) Att krama honom, sova bredvid honom åh bara tankarna på honom gör att de börjar att flaxa stora fjärliar i magen på mej :) Han är mitt hjärta, gör allt för honom!!

Så som sagt idag så har jag "flyttat" hem igen...Känns redan konstigt att inte ha nån nära sej hela tiden, undra hur de kommer att gå å sova inatt utan nån som ligger bredvid mej?? Tror fan inte att de kommer att fungera alls, men men.... Saknar iaf Christian....JÄTTEMYCKET!!!

Idag har jag vart hos min psykolog å pratat av mej igen om allt med pappa! Idag var de riktigt jobbigt, jag grät å grät å grät...Ibland börjat man fundera på hur många liter tårar som man kan framkalla?? Ja nått så in i helvete jobbigt var de iaf, satt å grät å skaka när vi prata om allt med pappa och de känns som att de aldrig komma att kunna att läkas..nångång även hur mkt som jag vill de..Tänker mkt på pappa varje dag, men a jag vet inte.. Men de hjälper att jag går hos min psykolog å pratar med henne å får gråta av mej...

Men nu ska jag ta en dusch å sen slänga på en film...

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0