Back to work again

Japp som sagt nu är semestern över, men oj vilka härliga veckor som jag har haft med sol å värme varje dag :) Så bättre kunde de inte bli! Så idag när jag åkte till jobbet imorse så började regnet att ösa ner och har så gjort hela dagen! Det var så kul att träffa alla igen uppe på Nordby, har verkligen saknat alla underbara människor som jobbar där uppe och jag fick sånt fint välkomnade av alla, Massa kramar!  Dagen på jobbet har vart ok, mkt folk men inte speciellt mkt handel inne hos oss iaf. Idag hann vi ha öppet i cirka 20 min sen gick brandlarmet och vi var tvugna att dra in alla våra saker och gå ut, men som tur var så var de inget allvarligt utan den var en sprinkler som hade gått sönder som utlöste larmet., men en liten händelse som skedde iaf! Efter jobbet så gick jag runt och shoppade lite, köpte lite saker på clas ohlson till lägenheten, 3 par byxor och 3 par skor! Hehe ska ju inte köpa kläder egentligen för nu har jag snart ingen mer plats kvar i garderoberna, eller rättare sagt jag har inte plats till mer kläder och ändå var de inte längesen som jag rensade och gav bort massa kläder! Ja man kan nog säga att jag är en klädmissburkare hehe! Får nog ta en funderare på om jag måste köpa mej en till garderob eller om jag ska försöka sluta att köpa kläder varje månad! Får se vilket jag överväger mest men om jag känner mej rätt så blir de nog en till garderob :P

Igår så var jag på torp med Mami å köpte en hylla till mitt rum å jag köpte ett par byxor! Så på kvällen så kom Pära å Anders hit och hjälpte mej att sätta ihop den åt mej. Klockan 19 så kom grabbarna och klockan 21.30 var vi färdiga så ni kan ju tänka er vilken stor jävla hylla de var, men bra blev de och tacksam var jag att dom kom å hjälpte mej för jag hade inte kunnat fixa de själv iaf! Så thank my friends!

Nu ska jag hoppa på soffan å glo lite på burken innan jag somnar!

Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0