Bakfull

BAKFULL BAKFULL BAKFULL! Åh inte så lite heller! Bättre har man ju mått iaf kan jag säga, men man mår som förtjänat men fan va kul det va igår! Jag var inte alls sugen under dagen som jag jobbade på att gå ut men så övervägde jag å Lina det lite å bestämde oss för att ta en höjdarkväll, vilket det oxå blev :) Kvällen börja med att vi korka upp hemma hos mej med lite öl. Jossan å Anna-Karin kom och joina oss oxå ! Sen så ragga vi upp Marcus å Carl-Magnus på konsum parkeringen så kom dom upp å sen så kom Labbe å hans kusin som bor i Tyskland som inte kan svenska så vi fick prata lite eng å tyska, men för de mesta så översatte Labbe på albanska till honom! Hahah jättekul förfest iaf! Sen så gick vi bort till Cajutan där Andersson&Högdal spelade! Vi drack där med och stanna till 1, dom andra gick till Kallsup tidigare. Sen så gick vi in på Röde Orm och tog en Smirnoff och träffa lite folk :) Sen hem gång, men först stanna vi så vi fick en Langos! Sen gick vi hem och sov! Vi vaknade runt 12.30 idag å gick upp å klädde på oss å gick bort till sportshopen. Sen gick jag hem och städade upp stöket från igår! Men tack vänner för en höjdarkväll, de har vi inte gjort för sista gången kan jag säga :)

Nu ska jag hoppa i duschen å göra mej klar för Allsång på lunden!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0