Fina fina, bästa bästa <3

Mina UNDERBARA syskon som jag skulle gå genom eld å vatten för! Låter INGEN göra er illa!



Fin fina Linda!



Fin fina Niklas!



I need to be next to you! I need to share every breathe with you! I need to know that I can se you smile each morning! Looking to your eyes each night for the rest of my life! Here with you near to you!  Love you for all my life!



Jag kan se er fast ni inte vill
Jag ser inuti er hemlighet
När sorgen river och er smärta vill ut
När ni vill att allting ska bli som förut
Då ska jag vara här hos er för alltid och nu

Jag Älskar Er Över Allt Annat!


P.S Sorry Linda att jag snott bilder av dej, men tkr dom är så fina D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0