Helt lost!

Fan jag känner mej helt jävla LOST! Kan inte tänka på något annat än dej. Det känns som mitt hjärta slår 1000 volt flera gånger om i minuten. :) Tror de brukar kallas kär men jag vet inte, hehe :P

Det blev inte så mkt med städningen å tvättningen igår kan jag ju säga. Du kom hit till mej. Jag visste inte att du skulle komma men oj så glad jag blev när du bara stod utanför min dörr :) Kändes som hjärtat slog ett extra slag. :) Så hela dagen gick i stort sett åt att ligga i soffan å mysa å kolla på film. Sen så fick jag middag lagad. Potatisgratäng med lövbiff :) Mmm... Sen bara myste resten av kvällen! Allt känns så bra just nu men vi får se, tar en dag i taget som den kommer :)

Dagen på jobbet har vart fullt upp! Vi har ju 50% på allt i hela butiken så kom till Dixon på Nordby å fynda, hehe! Så de har vart mkt att göra, men kul för då går dagen snabbt! Efter jobbet så åkte jag hem till Susanne å Glenn å käka mat å kolla på film å bara hade de myspys :) Men oj vad jag saknade dej. Saknaden blev som allra mest när jag såg Glenn lägga handen på Susannes lår då kände jag bara JAG VILL HA DEJ HÄR! Vill oxå ha nån att mysa med! Hehe!! Men jag fick sms av dej att du tänkte på mej å sakna mej iaf. Och vi sa de att nästa gång så ska du oxå följa med till dom.

Men nu har jag kommit hem efter en toppenkväll å toppendag. Min kusin ligger på soffan å sover, trevligt att ha nån på besök :) Imorn ska jag jobba 10-17 så dags att sluta ögonen å sova.

I Miss You!

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0