Liite sliten!

Idag så har jag vart liite sliten på jobbet kände jag. Kan nog bero på att jag inte kunde sova inatt. Klockan 02.30 ringde Anna (min kusin) så jag gick ner till konsum å mötte henne. Då hade hon slutat att jobba. Sen låg vi å tjöta en stund innan vi somna. Klockan 9 ringde min klocka å jag hade inte ens märkt att Anna sagt hej då när hon gick :(
snacka om att stensova! Men hon ska sova här imorn oxå så hinner träffa henne igen då :) Lite kul att hon ska sova här några gånger i sommar, kommer kännas konsigt sen när hon inte gör det när hon har jobbat klart!  Men som sagt de blev kanske inte direkt många timmars sömn. Jag skulle ju vara hos min psykolog klockan 11. Besöket gick bra. Vi prata som vanligt ganska mkt om pappa och om "B". Jag berättade för henne att vi har fått upp kontakten igen och hon säger att jag ska följa mitt hjärta och göra det som känns rätt, men ändå vara väldigt försiktig så jag inte blir sårad igen. För hon säger så som jag har sagt tidigare i några av mina inlägg att det är lätt att förlåta, men det är dubbelt så svårare att glömma. Minnen lever alltid kvar vare sig vi vill det eller ej.

Idag så var Ewa uppe på jobbet! Så himla kul å se henne. Hon är nämligen sjukskriven pga hon har jätteont i kroppen och lever på värktabletter, så hon ska till läkaren på tisdag och jag HOPPAS att det inte är något allvarligt som hänt med våran lilla Ewa, hon är ju så himla go :) Men de var kul att se henne. Har tänkt att nu ska jag skicka sms till Ewa å fråga hur de är med henne, men likt förbannat så glömmer jag alltid bort det för andra saker kommer ivägen. Men jag tänker på dej varje dag Ewa. My heart is with you.

När jag kom hem från jobbet så öppna jag en flaska vin och tog ett glas å slängde  mej i myskläderna å hoppa i soffan med vinet å chips, å här har jag luggit nu en stund. Bränner skivor till Pära med. Han ska ju få dom på fredag är de tänkt. Han väntar väl otåligt på skivorna haha!

Men nu ska jag fortsätta bränna!

Bye Bye!

Jag tror du vet vad de är för nått som jag vill säga till dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0