Lite sliten

Nu har jag inte skrivit på några dagar här igen, fyyy mej:(

Måndag
Då jobbade jag 9-20, både Elisabeth å Ronja var sjuka dom stackrarna :( Åh jag försökte övertyga mamma om att INTE komma upp å jobba, för de gick bra att jobba själv, och jag lyckades övertyga henne en stund, men klockan 14 så ramla hon in på jobbet iaf. Å nu i efterhand kan jag säga att det var ganska skönt för FY FAN va mkt folk det var..Usch folk över allt och mina ben bara gick av sej själv dom sista timmarna, huvudet eller kroppen var inte med utan bara benen gick haha, jag är som en duracell kanin som bara går och går och går! haha
Sen på kvällen så åkte jag hem till Hanna å Mattias en sväng, Mattias tvillingbror Peter var där å skulle stanna kvar över natten. Vi kollade på Beck - Annonsmannen som gick på tv 4. Jag orkade inte se hela filmen så jag åkte hem och la mej och sov å vakna runt 2 när min kusin kom hem från jobbet.

Tisdag
Klockan 06.15 ringde väckarklockan å jag gick upp å käka frukost å hoppa i duschen, haha fan de kändes som jag skulle somna i duschen, men efter en dusch och 2 koppar kaffe så vakna jag allt till liv och sminka mej å klädde på mej och åkte runt 8. Började 9 idag med. Fast idag var jag bara schema lagd till kl 17, men så kom Stefan (ena ägaren av företaget) och berätta att vi skalla börja med 50% på allt i butiken och de skulle vi försöka vara klara med till imorn, så vi skulle fläcka av alla röda prislappar å ändra runt lite å skriva skyltar å hänga upp skyltarna som vi skrev. Så de var full rulle. Idag var Ronja tillbaka på jobbet så vi hade fullt upp att göra och mitt upp i alltihopa så går brandlarmet så vi var tvunga att gå ut å de tog väl 30 min innan vi kom in igen. Men de var falsk alarm. Sen så höll vo på hela tiden. Stefan hade sagt till mej att de vore bra om jag kunde vara kvar så länge som möjligt så vi fick upp det innan imorn, det mesta iaf, men jag hade ju kanske inte räknat med att vara kvar till 20, men så blev läget iaf. Men de är lite kvar att fixa men de skulle Ronja fixa imorn när hon öppnar. Sen så åkte jag en sväng till mina diamanter å vi satt och tjöta en stund, sen så åkte jag hem så nu ska jag snart inta sängen! Imorn börjar jag inte förrän 12 så kan sova till 10 iaf, ska bli skönt om ingen ringer å väcker mej innan! Men känner lite i kroppen att man är lite seeg å sliten, men duracell kaninen hänger med iaf! haha!

Men nu soooovvvvdaggs!!! :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0