Lugn kväll

Tillslut efter för många timmar liggandes i soffan med migrän så lyckades jag komma upp ur soffan och in i duschen. Klockan var då runt 18.45 sen klädde jag på mej och åkte in en sväng till Strömstad till Hanna å vi kolla lite på tv å hon visade sina nya kläder som hon köpt idag, superfina var dom :) Sen kolla vi lite på en tv sen runt 22 så åkte jag hem igen.

På vägen hem så pratade jag med "B" det var han som ringde. Vi prata hela vägen från Strömstad och hem, vi prata om allt mellan himmel och jord. Det känns bättre å bättre för varje gång som vi pratar med varandra men vi får se vad som händer och sker. 

Imorn ska jag jobba 10-17 sen ska jag till mormor och morfar på släktkalas en sväng, ska bli trevligt! Ska bli så kul att träffa hela släktenoch framförallt mina syskon och min lilla systerson Philip som jag inte sett på jättelänge nu :) ska bli så skoj så jag hoppas att det blir mkt att göra imorn på jobbet så dagen går fort!

Så kvällen har vart lugn och fridfylld. Prata med Labbe på msn förut som ville att jag skulle gå med ut på cod ikväll men jag orkar inte och så ska jag ju jobba tidigt imorn oxå! Men han skulle jobba imorn med mellan 11-18, han har egentligen semester imorn med och skulle börja jobba på måndag igen, men dom hade ringt in honom xtra ifall han kunde jobba imorn å de är ju söndag så man tjänar ju bra! Hehe ska bli kul å se hur han mår imorn om han ska ut ikväll! Oavsett hur han mår så mår han som han förtjänar :) Hehe!

Men nu ska jag ta mej ett kvällsbloss å sen krypa till kojjs:)

Natti Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0