Migrän

Är det inte klassiskt att när man är ledig och det är ganska hyffsat väder ute så ska man få migrän. Kände ju som sagt redan igår när jag kom hem hur jävla ont jag hade i huvudet och eftersom jag inte har nån medicin hemma mot migrän så kunde jag inte hindra det från att komma heller :( Så inatt vakna jag runt 4 å huvudet bara snurrade som fan. Sen dess har de bara hållt i sej. Lyckades iaf förflytta mej till soffan så jag kunde komma åt datan å små glo på den lite emellan åt ! Men usch vad de snurrar å jag mår illa som fan oxå, men har inte kräkts än iaf. Ville ju hitta på något kul idag när man var ledig med mina vänner Hanna å Mattias, men dagen är ju inte över än på många timmar så jag hoppas att det går över så småningom.

Nu har Susanna åkt hem. Agneta hämtade henne igår kväll. Pratade lite med henne förut på msn å hon hade haft det roligt dessa dagar iaf :) Likaså jag å Hanna oxå! Så snart får vi hoppas på att vi åker ner till dom igen å stannar över en helg :)


Andreas (Susannas bror), Susanna å Hanna :)

Nu ska jag lägga mej å sova en stund å hoppas att migränen släpper så jag kan hitta på något kul ikväll!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0