Snyft

Idag när jag kom hem från jobbet så gjorde jag mej lite käk och sen logga in på msn. Den första som skrev var du. Alldeles chockad blev jag, har inte pratat med dej sen den dagen jag fyllde och de har ju känts bra. Du fråga lite hur de var med mej å så, sen släppte du bomben! Det började med att du skickade en låt till mej som C21 har skrivit som heter Don't wanna lose you och den lyder på detta sätt:

Say - say it ain't over
cuz my heart is crying for you
Down - deep down you know that
so can you forgive me the truth
I kept my feelings inside of me
but now I can see

Don't wanna lose you
I'm here to stay
did I confuse you - girl
believe when I say
I never meant to
hurt you that way
I can't take a day without you
here by my side

I - I got this feeling
that you're gonna show me the way
How can I convince you
that love is the reason to stay
I kept my feelings inside of me
but now I can see

Don't wanna lose you
I'm here to stay
did I confuse you - girl
believe when I say
I never meant to
hurt you that way
I can't take a day without you
here by my side


Det räckte med att höra dom första orden så bara tårarna forsade ner för kinderna. Han skrev sen att han har gjort slut med tjejen som han hade för att det funkade inte för han kunde inte sluta att tänka på mej å insåg då att känslorna som han hade fortfarande är väldigt starka. Jag förstod ingenting och jag hade inget att svara honom, sluta med att jag bara loggade ut, de blev för mkt bara. Fan varför, jag har ju haft de bra dessa veckor sen du berätta att du hade flickvän för de fick mej att sluta tänka på dej och då förstå att du oxå gått vidare precis som jag ville, men så släpper du en sån jävla bomb, de kändes som om mitt hjärta bara brast i bitar, igen. Fan oxå, så nu måste jag gå ut å ta en promenad för att rensa tankarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0