Söndag

Idag så skulle jag jobba 10-17, men saken ändrades! Imorse när jag kommit till jobbet så ringde Ronja å berätta att hon blivit sjuk den stackarn:( hon hade känt sig dålig på lördag när hon jobba så idag så hade hon hög feber så hon fick stanna hemma, men lika bra de så hon blir bra :) Så jag ringde mamma som började sin semester idag och hon ringde elisabeth som skulle börja jobba imorn efter sin semester, men de visa sej att hon oxå är sjuk. Men de var ju såpass lungt på jobbet så jag jobbade själv. Sen på kvällen så åkte jag till mormor å morfar å träffa hela tjocka släkten å lilla Philip blev faktiskt lite glad av att se moster, =) Nu har han lärt sej att pussas riktigt med munnen, så himla go den lilla ängeln är :)
Sen under kvällen så ringde Elisabeth till mamma å berätta att hon inte kan jobba imorn för hon är jättedålig! Så nu är de änna lite kort med folk bara jag som är på jobbet, men jag sa till mamma att hon inte ska komma upp imorn för hon ska inte gå in å jobba på sin semester så jag kan ta heldag imorn med, men envis som hon är så sa hon ju likt förbannat att hon skulle komma upp, men jag är oxå envis så jag sa att hon skulle ringa mej imorn på förmiddagen så får vi se hur de är med folk å så, men jag står fortfarande för att jag kan jobba heldag imorn med. Hon ska inte behöva komma in å jobba på sin semester!!! Hon hade inte ringt in mej om de hade fattas folk när jag var bort för hon hade låtit mej haft min semester, så det så. Så jag kommer inte låta henne komma upp imorn å jobba för de går helt ok att jobba heldag själv. Visst de är lite jobbigt många timmar å så men de är ju pengar å man ska inte bryta när folk har semester! Men men vi får se hur dagen blir imorn!

Jag har inte pratat med pappa på evigheter nu. Inte sen jag var inne den fredagen å hälsade på snabbt bara! Han hör ju inte av sej så varför ska vi göra de?  Men saknaden kommer om och om igen efter honom även om han jämt gör mej å mina syskon illa känns det som. Men jag andas fortfarande ett tag till i alla fall!

Men nu ska jag hoppa i säng å sova så jag är pigg imorn för jobbet :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0