Onsdag

Idag har jag jobbat mellan 10-17. Dagen har vart ganska hyffsad, har haft saker att greja med i stort sett hela dagen. Lunchade med Mia å Hanna oxå! Idag så hände de en otrevlig incident på nordby. Jag stod och vek kläder å när jag bara spontant vände mej om för att kolla mot rulltrappan så ser jag en dam komma med en överfull kundvagn åkandes i rulltrappan å på något vänster så låste sej vagnen för henne och hon flög över kundvagnen och åkte hela vägen ner för rulltrappan med kundvagnen som kom efter och ramlade över henne. Precis när jag tänkte springa dit så såg jag att massa andra sprang fram till henne så jag stannade kvar, men gud så chockad jag var, de tog ett tag innan jag släppte de. Så himla otäckt att se. Det gick bra med damen, hon fick några skrapsår på armen och så var hon väldigt chockad så klart. Men tur att de gick såpass bra som de gjorde för de kunde gått mkt värre. Men jag förstår inte varför dom ska åka med dom jävla kundvagnarna i rulltrappan asså. Jag visste att de en dag skulle hända en olycka och se nu. Men som sagt tur att de gick bra med damen iaf.

Efter jobbet så åkt jag in till Hanna å Mattias. Susanne och Glenn och deras lilla dotter Jazzmin skulle dit och käkade middag så jag åkte oxå dit en sväng. Jeremias var oxå där. Vi hade jättetrevligt. Så himla underbara människor. :) Skojbråka lite med Jeremias oxå, hehe å Hanna filmade alltihopa! Kände att jag behövde träffa å umgås lite med dom efter det som hände igår. Som sagt jag har inte sovit så bra inatt. Så fort jag har vaknat så har den jävla låten spelats upp i huvudet på mej, men har lyckats somna om och så har de hållt på i stort sett hela natten. Så de var skönt att de var lite å göra på jobbet idag å de var dubbelt så skönt å skoj att träffa dessa underbara människor ikväll.

Idag har jag även köpt ett par nya byxor som vi fick på jobbet. Supersnygga! Men fan hur ska jag få plats med dom i garderoben?? Men när jag mår dåligt över något så brukar jag shoppa nått för att de känns som en tröst för mej. I know de är sjukt men de känns bättre på något sätt. Tänkte höra med Hanna eller med Syster om nån av dom kanske vill åka med på en shopping dag på måndag :) Hade vart kul om syrran ville hänga med, hade vart kul att umgås med henne lite mer än vad jag gör! :) Tkr så mkt om min syster yster och min kära bror! Om hon inte kan följa med på måndag så får jag träffa henne på lördag en sväng iaf dom ska nämligen stå här i min lägenhet och kolla på carnevalståget och så kanske kanske dom redan åker med på fredag å sover kvar till lördag :) Hon å lilla Philip!

Nu ska jag hoppa i soffan å glo lite på burken innan jag ska sova!

Natti Natt!

Du har klippt mina vingar och min himmel rasa ner och allt blev mörkt och inget mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0