Good Day

Idag så fick jag en JÄTTEROLIG överraskning imorse! Som ni kanske minns så skrev jag igår att jag sakna mina syskon väldigt mkt och att jag inte pratat med dom på ett tag! Så imorse så vaknade jag av att min mobil ringde å gissa vem det var?? Just precis MIN SYSTER!!! Hon ringde även via videosamtal så jag såg henne, Philip som vinkade å Niklas! Dom var på väg till Borås där dom ska bo på hotell, gå på äventyrsbadet idag å Borås djurpark imorn! Roligt för dom att komma iväg. Men har vart glad hela dagen efter det samtalet så jag var tvungen att ringa upp henne sen på eftermiddagen för att kolla om dom kommit fram och så. Så bestämde vi att vi skulle försöka ses under veckan. :)

Idag så skulle jag ju egentligen träffa "B" men imorse när jag kommit upp ur sängen så kände jag helt plötsligt att jag inte klarar av det. Jag känner mej inte "redo" för de. Igår så såg jag fram emot det och var även lite nervös, men jag kände bara att jag inte klara av det. Jag vill samla mej lite til inför det. Inte för att jag inte känner honom utan med tanke på allt det som varit och kanske det som komma skall. Men han förstod när jag pratade med honom och han blev inte sur eller nått sånt vilket kändes bra. Så dagen spendera jag i Strömstad med Mattias å Jeremias. Hanna jobbade. Sen så fick vi åka upp til Nordby för att Hannas fläktrem hade gått av så hon trodde inte att hon kunde köra med bilen men det gick bra iaf. Men vi tog de säkra före det osäkra. Sen så kollade vi på Beck och jag åkte hem. Så nu har jag precis kommit hem, sitter å bränner lite skivor till Pära som jag har lovat att bränna till honom som han ska få på fredag. Eller inte så lite skivor rättare sagt 50 st så jag får ta några om dagen! Bara dansbands skivor så klart :) Så väntar jag på att Anna (min kusin) som jobbar på sportshopen ska ringa så jag kan gå ner å möta henne på konsum parkeringen för att hon ska sova här. :) Hon kommer nog göra det några gånger i sommar. Dom jobbar ju så sent fram på natten ute på sportshopen efter stängning så då slipper hennes föräldrar åka in å hämta henne så då får hon hyra in sej hos mej! :) Kul! Träffar ju inte henne så mkt som man vill!

Men nu ska jag ta mej en kvälls macka å sen bränna skivor å kolla lite på tv!

Natti Natt!

Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår
när du somnar om natten, precis som jag
utan mening på jakt efter ruset, genom dunket och bruset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0