Tjoho

Idag så har jag var i strömstad hela dagen å passat Enzo, men har legat på balkongen hela dagen å pressat, igen hehe. cocosolja är väldigt bra grejer om man vill ha färg märkte jag idag! Sen så kollade jag på film å sen så kom hanna så vi käkade pizza å gick en promenad med lilla enzo. Kom hem precis, fick vara kvar tills mattias kom hem oxå så jag fick hälsa på honom med :)

Imorse när jag skulle åka till strömstad så ringe mobilen. Det var farmors hem nummer. Jag visste mkt väl vem de var som skulle vara i andra änden på luren, men jag svarade och rätt hade jag. Det var pappa. När jag hörde hans röst så kände jag direkt hur paniken började krypa fram och jag fick skynda mej att ta fram medicinen å ta en tablett innan panikångesten bryter ut för annars så är de kört och de tar ett liten stund innan den försvinner, men bara jag får tabletten så blir de inte så farligt. Han sa väl inget större så han frågade hur de var och om jag kunde köpa några lampor till farmor på rusta som hon hade sett i reklambladet idag. Jag sa att de kan jag fixa när jag börjar jobba igen å så kan jag skicka det på posten till dom. sen var det inte mer med det, men 20 min senare så ringde han igen och då ville han bara fråga igen hur jag mådde och om jag inte hade några svarta tankar. Ursäkta men de är väl lite sent att komma med den frågan nu? Har du inte gjort de dom senaste åren så behöver du fan inte börja nu och bete dej som att du ska bry dej och även om jag skulle säga att jag har svarta tankar så gör du då fan inget för att ändra på den situationen iaf.

Imorn så ska jag till min psykolog klockan 13 sen ska mattias byta lampor på min bil sen stranden ett par timmar :)

Men nu ska jag sova!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0