Kan inte sova

Kom inte för nära, du vet hur det blir
Nu har jag mitt och du ditt revir
Och du vet hur jag mår
Jag skyndar mig långsamt iväg hem till mitt
Jag måste sova på saken

Jag kan inte sova. Ögonen är alldeles sprängfyllda av alla tårar som jag gråtit. Huvudet bara snurrar av det som hände förut, jag kan inte fatta att de är sant att de händer igen. Det kändes som jag var ute och gick flera mil, men i själva verket gick jag bara bort till Bjk å sen hem igen. Varför? varför gjorde du detta? helst vill jag bara ringa dej och snacka med dej om detta, men jag kan inte. Jag är rädd. Rädd för att jag ska ramla dit igen, dit som mitt huvud bara vill tillbaka menn hjärtat säger stopp, låt det vara. Detta var ju ett tecken på att även jag har starka känslor kvar, som jag inte trodde att jag hade längre, men varför är jag annars så ledsen å varför känner jag en längtan efter dej. Om jag känner dej rätt så mena du säkert inget illa med det som hände förut, du vill bara visa vad du känner. Då brukar du göra det genom att skicka låtar. Men som du säkert vet så visste du oxå hur min reaktion skulle bli, men du ville bara få de ur dej även om jag personligen skulle be dej att hålla käft för de hade vart bäst för oss båda. Känner bara att jag vill ringa till min syster och prata med henne, men kan inte för hon vet inte om oss två, att vi ens hade ett förhållande då för ett par år sedan, de visste väl inga mer än vi även om de bara höll i ett par månader. Men hon är så bra att prata med och ger bra råd, men jag vill ändå inte för jag vill inte eller orkar rättare sagt inte att berätta allt. Men jag fattar de bara inte. Va fan ska jag ta mej till? Varför skulle du börja skriva? å varför i hela helvete skulle du skicka den jävla låten? du gör ju inte saken bättre kan jag ju säga även om jag vet att det inte var något illa menat säkert. Först när jag fick låten så visste jag ju som sagt att mina känslor för dej fortfarande finns kvar och är väldigt starka oxå. Så vad ska jag göra? ska jag ta klivet tillbaka iaf? kanske de blir bra denna gången? även om jag har vart så säker på min sak den senaste månaden. Jag vet inte allt bara snurrar och jag kan inte sova eller nått. Vill bara att natten ska vara förbi så jag kan få åka till jobbet å koncentrera mej på det. Men hur ska det gå? kommer denna historia någonsin få ett slut? Det kändes så för ett tag sen men det gör det defenitivt inte nu.

Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Varning för ras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0