Resumé

Nu har jag vart lite dålig på att skriva här igen, men för att ha nån ursäkt så beror de på att jag inte har vart hemma på 2 nätter!

Efter jobbet i onsdags så åkte jag och hanna ner till Falköping för att kidnappa med Susanna till Strömstad :) Hon visste ju såklart inte att vi skulle komma, hennes mamma, hennes pappa å hennes bror visste ju om de, men dom klara av att hålla tyst! haha! Så ooj vad snopen hon blev när vi kom in där, hehe å vi fick allt på film oxå :) Så vi var där nere ett par timmar. Vi fick fika å så kolla vi på korten å filmen från Susannas å Walids bröllop, jättefint bröllop:) Så fick vi ju lära känna hennes bror Andreas oxå, hur trevlig å go som helst så nästa gång ska vi kidnappa med han upp oxå å ha en riktig fest :)
Så vi var väl tillbaka i Strömstad runt 1 så vi hoppa i säng! På torsdag morgon så var jag hos min läkare å prata med henne om medicinen. Vi kom fram till eller ja rättare sagt hon tkt att jag skall äta den cirka 6 månader. Så de kommer jag göra oxå. Lika bra de lixom. Sen så åkte jag å jobbade 13-20, Hanna å Susanna kom upp till Nordby å vi käka lunch å dom shoppade loss lite brudarna! Sen så kom MIN SYSTER in på jobbet! Och oj vad glad jag blev av att se henne :) Gav henne en STOR BAMSEKRAM!!! :)
Sen på kvällen så käkade vi tacos hemma hos hanna å mattias å drack lite cider å hade allmänt trevligt :) Tack Vänner för en toppen  kväll!

Så idag så åkte jag hem till mej runt 13.30, bara hem å packa ihop saker sen kom mamma å hämta mej så åkte jag med till Bullarn. Så ikväll har vi vart på sommarbuskis här i Grebbestad åh fy fan vad jag skratta, har seriöst kramp i käkarna! Sen gick vi bort till Cajutan å tog en drink! Så nu har jag precis kommit hem och fy fan vilken jävla HUVUDVÄRK som jag har! Tror jag kommer att ligga i migrän imorn känns det som, så har jag inga mediciner mot det hemma heller :( så hoppas inte att jag får de för då kommer inte jag upp ur sängen imorn.

Angående jobbet i Moss som jag skulle lämna besked om idag tacka jag nej till. Och den största andledningen till att jag gjorde det var för att jag inte vill sätta mamma i skiten. För om jag slutar nu så har hon ingen mer anställd kvar som kan jobba på veckodagarna, för nu ska elisabeth sluta pga hon ska börja plugga. Så de är den största anledningen till att jag inte tacka ja till det och sen att jag inte kommer träffa min familj å mina vänner nånting mer nästan om jag flyttar till Moss. Så jag kommer att stanna kvar på Dixon på Nordby.

Nu ska jag hoppa i säng!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0