Ledig imorn!

Puh! Ursäkta att jag suckar men jag tkr att de är skönt att Carnevals helgen är över! För fyyy FAN vilket liv det var igår. Det gick ABSOLUT INTE att somna snabbt kan jag säga. Men det gick tillslut att somna in iaf!

Igår efter jag hade jobbat så åkte jag hem å hoppa i duschen å bytte kläder å sminka mej liite innan jag åkte ut å hämta Pära. Sen så åkte vi in å köpte oss en langos innan vi åkte upp till en kille som heter Thomas som oxå bor här i Grebbestad, Rickard å Anders var där och dom ville att vi skulle komma upp å säga hej. Så vi var väl där ett par timmar sen så åkte jag hem å skulle som sagt då försöka att sova, men de tog ju en lite stund innan jag lyckades som sagt, hehe! Men jag började ju inte förrän 12 idag så jag kunde ju sova till 10 iaf. Dagen på jobbet har varit så JÄVLA seg. Mkt folk men inte direkt mkt handel. Men vi har sysselsatt oss med annat. Efter jobbet så åkte jag hem till Hanna. Jag, Hanna å Jeremias kollade på film sen så kom Mattias hem runt 22. Åh herregud va kul jag har med dom, eller vad kul vi har tillsammans. Fan de finns nog INGA som jag tkt så mkt om som mina 3 Diamanter :)

Visst är dom fina?? Åh vad jag tkr om er!

Imorn är jag ledig. Å då ska jag träffa "B".. Liite nervös är jag faktiskt. Han kommer hit till mej runt 2. Vi har pratat varje dag nu nästan flera gånger om dagen. Så imorn fråga han om han fick komma ner till mej, han ville lämna min födelsedags present som han har. :) Ska bli kul å träffas igen, men lite nervöst är jag som sagt. Jag hoppas inte han förväntar sej något av mej. Det var han som sa att vi skulle ta de lugnt å se vad som sker mellan oss igen. Jag har inte nämnt något till Hanna å Mattias om att vi ska träffas imorn, känner väl egentligen att jag borde, men jag vet inte varför jag inte sa något.

Åh vad jag saknar mina syskon!! Har inte träffat dom på länge nu. Eller jag luncha med Niklas i lördags men det var bara en halvtimme som jag hann träffa honom juh :( Vill träffa dom snart nu. Det har gått för lång tid. Får se till å träffa dom snart annars kommer jag att få panik.

Men nu ska jag hoppa i säng å sova!

Natti Natt!

Och tornet i Sofa sträcker upp sig emot himlen
Över torget här går var och en för sej
Om vi förlorar varandra här i vimlet
Så minns att jag står bakom dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0