Wiiieee!!

Har aldrig känt så här är både yr och kär det känns som mitt hjärta det slår med tusen volt och jag är miljonär la la la la..
En liten textrad från låten Jag är förlorad som är med på Scotts nya album! För ni kan inte gissa vad som hänt mej idag? Nej klart ni inte kan.hihi! Jag fick Scotts nya skiva på posten imorse, jag börja undra vad de vad för paket som kastades in genom brevlådan för jag har inte beställt nått. Så jag öppna de å där i låg ju SCOTTS nya ALBUM!!! :) Åh när jag skulle kolla vad den kosta iaf jag kanske ha beställt skivan men inte kommit ihåg de, så stod de skivan redan betald :S Lyssna å njut:S Jag fatta ingenting, för jag har inte betalt den å jag har inte beställt den så med andra ord är de nån annan som köpt den till mej, som vet att jag tkr om Scotts! Men jag vet inte vem. Kan vara Hanna och Mattias, men de tror jag inte för dom hade gett den till mej direkt i handen det vet jag, så jag har ingen aning om vem de kan vara, men roligt var de iaf! Så nu går skivan i fult ös här hemma, hehe! Tack så mkt till dej som köpt skivan till mej :)
Åh titta bara på omslaget!!! :) Så jävla bra skivan är!!!!

Min dag har börjat på toppen!! Hoppas att den håller i sej hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0