Wonderful days :)

Har haft fullt upp dom senaste 2 dagarna så därför inte hunnit att skriva, fy mej :( men vi kör väl en resume som alltid :)

I torsdags så vaknade jag klockan 08.00 av att pära ringde å väckte mej, han var på väg ut till jobbet och var lite pratsjuk,hehe! Å jag måste ju svara när nån av mina 2 boys ringer :) så runt 08.30 så hade vi pratat klart och jag som hade ställt klockan på 11.30 för att jag skulle få sova ut kunde ju inte somna om sen så jag gick upp och städa,diska,tvätta och putsa fönster så var de gjort och jag slapp göra de på kvällen sen :) Klockan 13 så var jag hos min psykolog i Strömstad och sen så åkte jag hem till Bullarn å låg och pressade på balkongen hela dagen, lekte även med Philip lite oxå som var där :)
Efter Philip hade blivit hämtad av Nicklas så åkte jag med Mamma och Pålle tilll Hällevadsholm för att hämta den lilla hundvalpen dom köpt! Guuud så söööt :) Bamse blev namnet! Vill oxå ha en vovve men de får bli längre fram i framtiden hehe!

Titta så söööt han är <3

Igår så var jag hemma i Bullarn hela dagen oxå. Var på stranden med Lina som kom och hämta mej för att Gedda hade min bil för att laga den =) Sen så åkte jag hem med mamma som kom ner till stranden sen så vi åkte hem och grillade och jag pressa ännu mer på balkongen! På kvällen sen när jag fått hem min bil så åkte jag ut till Långekärr och hämta mina 2 boys Pära och Rickard sen så åkte vi hem till Pära en stund så dom fick göra sej iordning å sen åkte vi hem till mej så jag kunde göra mej klar för en utgång i Grebbestad! En trevlig kväll vi var väl hemma runt 2 på natten!

Idag så hämtade Hanna och Mattias mej på morgonen å vi åkte ner till Munkedal, Hanna skulle köpa saker till sitt terrarium å sen så åkte vi å fikade hemma hos hennes syster! När jag sen kom hem igen så var de bara att slänga på sej badkläderna och åka till Långekärr för att ligga på playan ett par timmar med Pära å Rickard! Så vi åkte hem till Pära runt 18 å bytte på oss å åkte sen ner till Grebbestad och käkade! Efter där så åkte jag hem till mig och bytte på mej för att sen åka till Bullaren för att vara hundvakt till lilla Bamse! Rickard å Pära åkte ut till Ivar men jag kände inte för att åka med, kände att migrän var på väg att dyka upp:S Hemma i Bullarn så kolla jag på tv, Lina kom förbi en snabb sväng, sen låg jag bara å myste med Bamse. Åkte sen hem till mej och här är jag nu. :)

Imorn är de sista dagen på semestern sen börja jag att jobba igen, ska bli så kul att träffa alla igen :) Tror att jag å mina grabbar skulle ta en pizza imorn kväll om vi orkar! :)

Men nu ska jag hoppa i säng! Ska sova LÄNGE imorn :)



Than you my dear friends för 2 helt toppen dagar! Fan så roligt vi har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0