1 Arbetsdag kvar :)

Idag är de bara 1 ARBETSDAG kva sen semester :) Jippi!! Fyller ju imorn oxå men nu blir man ju 21 så de är inget direkt att fira får vänta tills man fyller 25 istället, hehe!

Idag på jobbet så fick jag en fin överraskning, Kazem som äger pizzerian som ligger bredvid oss kom in till mej med en blomma å en bakelse som jag fick i födelsedagspresent! De finns så många härliga människor uppe på nordby, så givmilda å så omtänksamma :) Sen efter jobbet så åkte jag hem till Hanna å Mattias å gick ut en liten promenad med Enzo för båda jobba sent, sen så åkte jag bara hem diska,hoppa i duschen å nu slängt mej framför tvn å datan. Knäppte även en cider, men vågar inte dricka mer än 1 med tanke på att jag går på medeciner, men en kan inte skada iaf :) Ska ju köra imorn oxå så bäst att bara dricka en :P

Idag hade fått jag ett kuvert hem där jag såg att texten som var skriven var pappas. Jag kände direkt hur panikångesten började krypa fram och jag fick skynda mej att ta min medecin. Fan de känns som jag har blitt rädd för pappa på något sätt, att allt de som han har gjort har plötsligt gjort att jag känner en rädsla för honom inom mej. De tog ett tag innan jag öppnade kuveret, jag satt å tittade på de en lång stund, men sen så öppnade jag det. Det var ett kort där de stod grattis och så låg det 1000 kr i som jag fick av pappa och farmor i födelsedagspresent. Dom ringer ju helt klart imorn så jag får tacka dom då :) Men glad blev jag :)

Åh nu känner man hur sommaren är här, sommargästerna börjar rulla in i grebbestad, solen lyser och de är varmt på dagen å fina kvällar :)
Men som sagt de väcker många minnen på sommaren. Det var ju trots allt då som vi blev ett par. Jag tänker tillbaks å jag minns den än den sommaren, men nu har vi gått åt olika håll. Du har ny flickvän och jag är glad för din skull å hoppas du mår bra nu och inte gör henne illa.
Stannade upp och vände oss om för ett ögonblick.
Såg ut över havet som låg där lungt som en spegelbild.
Vi såg nått i vattnet som glittrade till.
En stråle från solen ännu en sommar med dej är här igen.
Nej en sommar med dej är inte här igen å kommer inte bli igen heller, men vi kanske ses nångång ute i strömstad i sommar då hoppas jag faktiskt att vi kan snacka med varandra som goda vänner för att kunna börja om på en ny vänskap i alla fall, jag tror (om jag känner dej rätt som jag faktiskt gör) att du oxå känner samma sak.

Men nu ska  jag hänga upp tvätten å sen kolla lite på tv :)

Bye Bye!

Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit. Skitsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0